Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه شورای اقتصاد که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش اعتبار طرح توسعه فناوری‌های ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز کشور گفت: یکی از اقدامات خوب وزارت نفت همکاری با دانشگاه‌های کشور و استفاده از ظرفیت علمی آنها در صنعت نفت و به خصوص در بخش برداشت از مخازن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود سابقه طولانی کشور در صنعت نفت، متأسفانه هیچ دانشگاهی در کشور در بخش بالادست صنعت نفت فعال نبود که با ابتکار وزارت نفت این اتفاق رخ داد و امیدوارم دانشگاه‌های کشور قدر فرصت همکاری با این وزارتخانه را بدانند و با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های علمی خود موجب تحول در صنعت نفت کشور شوند.

در این جلسه که وزرای نفت، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز حضور داشتند برخی درخواست‌ها و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

اصلاح مصوبه طرح توسعه فاز یک میدان مشترک نفتی آزادگان شمالی، اصلاح مصوبه طرح برق‌دار کردن چاه‌ها و تلمبه‌های آب کشاورزی، اصلاح مصوبه طرح احداث خطوط لوله انتقال گاز به نیروگاه ماهشهر و کارخانه فولاد شادگان و احداث خط لوله انتقال گاز به نیروگاه کهنوج و مناطق جیرفت و عنبرآباد و افزایش اعتبار طرح توسعه فناوری‌های ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز کشور از جمله درخواست‌ها و پیشنهادات وزارت نفت در این جلسه بود که پس از توضیحات وزیر نفت و ارائه گزارش در خصوص توجیهات فنی، شورای اقتصاد با این پیشنهادات موافقت کرد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اصلاح مصوبه طرح تولید الیاف شیشه مرند با استفاده از تسهیلات مالی خارجی مطرح شد و پس از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت و ارائه دلایل توجیهی، فنی و مستندات قانونی، این پیشنهاد به تصویب رسید.

استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای ایجاد تأسیسات فاضلاب در پنج شهر استان خوزستان از دیگر درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود که به تصویب رسید تا بر اساس این پیشنهاد تأسیسات فاضلاب در شهرهای شوش، اندیمشک، ایذه، بهبهان و بستان ایجاد شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت نفت دانشگاه جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که برابر گزارش‌های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری