Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:38:51 GMT

پیام مالک پدیده پس از آسیایی شدن این تیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۳۷۷

پیام مالک پدیده پس از آسیایی شدن این تیم

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده پس از آسیایی شدن این تیم می گوید که تیمش وارد دوران جدیدی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در ساعات ابتدایی بامداد روز دوشنبه موفق شد با شکست داماش گیلانیان قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود. این پیروزی از این جهت برای شاگردان یحیی گل محمدی پراهمیت بود که آنها در صورت برنده شدن قهرمان لیگ هجدهم در فینال، حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان سال آینده قطعی می شد و به همین جهت هم بود که با برگزاری بازی در مشهد مخالفت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از قطعی شدن حضور پدیده در آسیا، مالک این باشگاه متنی  در این رابطه د صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

 

مردم مهربان مشهد و خراسان سلام


حلاوت و شیرینی صعود تیم فوتبال پدیده شهر خودرو  به لیگ قهرمانان آسیا ، گوارای  وجود مردم شریف مشهد و خطه خراسان همیشه پیروز باد .


تلاش شورانگیز و ستودنی یحیی گل محمدی و شاگردانش برگ زرینی را در تاریخ مشهد و استان خراسان رضوی ورق زد.


بی شک این اتفاق بزرگ و غرورآفرین که از هفته آخر لیگ برتر و با پیروزی مقابل تیم ماشین سازی تبریز برای ما رقم خورده بود و امشب با برگزاری فینال جام حذفی مسجل گردید، اشک شوق را در دیدگان بسیاری ازمردم خراسان حلقه زد و باعث سرور و شادی مردم و هوادارانمان شد. هوادارانی که بدون کوچکترین چشمداشت و هماهنگی در محافل مختلف و به صورت خودجوش تا روز آخر حامی تیم محبوب خود بودند. دست تک تک این عزیزان را می فشارم و صمیمانه این صعود را به آنها تبریک می گویم. این افتخار و صعود ارزشمند به لطف خداوند متعال و با عنایت امام رضا (علیه السلام) و در پی تلاش و زحمات خالصانه جواد وطنخواه مدیرعامل، یحیی گل محمدی سرمربی، مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه، اعضای کادرفنی و مربیان، بازیکنان باغیرت، کادررسانه ای، پزشکی و تدارکات و... بدست آمد که باعث شادی و نشاط مردم غیور خراسان به خصوص مشهدی های عزیز شد. به این بزرگواران و زحمتکشان هم تبریک و شادباش می‌گویم.


به جاست در این برهه بار دیگر از همه مدیران شهری و استانی که درکنارمان بودند همچون دکتر کلایی عزیز شهردار محترم مشهد و اعضای شورای شهر، استانداری خراسان رضوی ، دادستانی، اداره کل ورزش و جوانان، تربیت بدنی آستان قدس رضوی ،هیات فوتبال،اهالی رسانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه حجه الاسلام پژمان فر و همچنین نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی تشکر و قدردانی نمایم چرا که کسب این موفقیت میسر و ممکن نبود مگر با تلاش و کوشش شبانه روزی و کار گروهی این عزیزان که پشت سر خود دعای مردم و لطف خداوند متعال و عنایت امام رضا(علیه السلام) را به همراه داشت.


با این حال اعتقاد دارم کار اصلی ما در باشگاه پدیده شهر خودرو از این به بعد وارد دوران جدیدی خواهد شد که قطعا نیازمند حمایت های همه جانبه خواهد بود تا بتوانیم نام مشهد و خراسان را این بار نه تنها در کشور بلکه در آسیا نیز بیش از پیش مطرح سازیم.

 

به امید توفیق و سربلندی خراسان بزرگ
فرهاد حمیداوی

پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال