Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با مذاکرات انجام شده بین مسئولان باشگاه استقلال تهران و آندرآ استراماچونی باید این مربی ایتالیایی را سرمربی فصل آینده استقلال بدانیم. اما مهم‌ترین نکته بعد از حضور استرا در استقلال بحث نقل‌وانتقالات است که گویا خود این مربی هم توجه ویژه‌ای به این امر دارد.

 

 

از همین‌رو سرمربی ایتالیایی قصد دارد تا سبک بازی تیمش را با حضور یک هافبک طراح ایتالیایی پایه‌ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکو کاسارینی، بازیکن 29سالۀ آسکولی به احتمال بسیار فراوان بعد از حضور استراماچونی در استقلال، لباس آبی را بر تن خواهد کرد و یکی از بازیکنان جدید استقلال خواهد بود.

 

 

این بازیکن با 29سال سن و 181 سانتی‌متر قد از فیزیک بسیار مناسبی برای حضور در خط هافبک استقلال برخوردار است و در کنار آیاندا پاتوسی زوجی بسیار خطرناک را در میانۀ میدان تشکیل خواهند داد. از منابع معتبر خبر رسیده که استرا به توافق نهایی با این بازیکن دست یافته و فقط مذاکرات با باشگاه باقی‌مانده است.

 

فدریکو سابقۀ حضور در تیم‌های بولونبا و نوارا را در کارنامه دارد و با توجه به تجربۀ بالایی که در فوتبال ایتالیا بدست آورده کمک شایانی به آبی‌پوشان در راه کسب موفقیت می‌کند. کاسارینی تا کنون برای تیم بزرگسالان آتزوری به میدان نرفته اما سابقۀ حضور در تمامی رده‌های پایۀ ایتالیا را دارد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نقل وانتقالات سرمربی استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!