Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با سی امین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب مراسم سوگواری با حضور مردم و مسئولین شهرستان نظرآباد در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مردم ومسئولین و نهادهای دولتی حضور داشتند حجت الا سلام سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت معمار کبیرانقلاب به پنج شاخصه اصلی حضرت امام اشاره کرد و یادآور شد: شاخصه فکری ( کار فقط برای رضای خداوند) ،شاخصه آرمان گرایی ،شاخصه تفکیک نظام محمدی با نظام آمریکایی ، شاخصه دوری از تجمل گرای وشاخصه اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به استکبار جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه مراسم تشریح کرد: سیر وسلوک عرفانی امام شجاعت امام استکبار ستیزی امام بود که نام مبارک ایشان به کل دنیا مصادره شد و در واقع ایشان یک روحانی ویک عالم به تمام معنا بود.

 

وی گفت: حضرت امام به شدت با تجمل گرایی واشرافی گری های مسئولین مخالفت می کردند و در واقع این مطلب را بیان می کردند انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است ، انقلاب ما انقلاب کوه نشینی در مقابل با کاخ نشینی است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز شاگرد این چنین امام بزرگوار است و بعد از رحلت ایشان سکان دار خوبی برای کشور بوده و شجاعانه در مقابل تمامی تهدیدها ایستاده و شاهد محبوبیت ایشان در کل دنیا هستیم .

 

 

خبرنگار بسیجی : عزتی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس

به گزارش جماران، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)