Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان _ مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه چهارخطه سازی محور سامن- بروجرد در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " حسن ربانی ارشد" در دیدار صمیمی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تبریک انتصاب ایشان گفت: در حوزه راه سازی مهم ترین و اولویتدارترین پروژه شهرستان ملایر ،پروژه چهار خطه شدن محور سامن  - بروجرد است که از نقاط حادثه خیز بوده و اتمام آن  مورد تاکید و حمایت استاندار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی  ادامه داد:  متاسفانه این پروژه دارای ردیف اعتباری ملی نمی باشد و از محل اعتبارات اصلاح نقاط حادثه خیز سازمان راهداری و حمل و نقل کشور تخصیص میگیرد. وی خاطرنشان ساخت:  تلاش خواهیم کرد تا پایان سال عملیات راهسازی این پروژه را به اتمام برسانیم. ربانی همچنین درمورد بازآفرینی شهری و رونق تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری بیان کرد: ساخت مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با هدف رونق تولید مورد حمایت دولت است که نیاز به حمایت شهرداری ها، دستگاه های خدمات رسان و مشارکت بخش خصوصی و شهروندان دارد.   وی در رابطه با مساکن مهر این شهرستان گفت :  در بحث مسکن مهر  محوطه سازی و ساخت دیوارهای حائل از محل یارانه های غیر نقدی دولت طی تفاهم با شهرداری توسط شهرداری اجرا و خدمات رسانی خواهد شد.   فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز ضمن تشکر از راه و شهرسازی  و قول حمایت از پروژه ها خواستار برنامه ریزی در اجرای آنها شد.  گفتنی است در پایان با حضور حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس از محور سامن-بروجرد بازدید به عمل آمد و راهنمایی های لازم به عوامل کارگاهی داده شد. انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟