Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@11:30:09 GMT

صرفه جویی ۱۰ میلیارد تومانی با حذف قبوض کاغذی برق

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۹۱۶۸

صرفه جویی ۱۰ میلیارد تومانی با حذف قبوض کاغذی برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: حذف قبوض کاغذی تا ۳ ماه آینده، صرفه جویی ۱۰ میلیارد تومانی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسین صبوری با اشاره به اینکه در تهران بیش از ۴.۵ میلیون مشترک برق وجود دارد که ۷۶ درصد آن مشترکین خانگی هستند، افزود: سالانه ۵۰۰ هزار تردد برای دریافت خدمات برق در مناطق ۲۲ گانه تهران انجام می‌شد که با اجرای دولت الکترونیک تاکنون بخش عمده‌ای نیاز ۹۰ درصد مشترکین هم اکنون با استفاده از سامانه ۱۵۲۱ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حذف قبوض کاغذی برق را رویکرد جدید وزارت نیرو در راستای توسعه دولت الکترونیک دانست و گفت: تاکنون شماره همراه بیش از ۱ میلیون مشترک تهران را دریافت کرده ایم که تا ۳ ماه آینده مابقی تلفن‌های همراه مشترکین را نیز ثبت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، با بیان اینکه قبوض مشترکینی که شماره آن‌ها ثبت شده هم اکنون علاوه بر ارسال به صورت قبوض کاغذی، با پیامک نیز اطلاع رسانی می‌شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۸ همه مشترکین باید با ارسال پیامک از قبض برق خود مطلع شوند.

صبوری با بیان اینکه ارتباط در این روش دوسویه خواهد بود، گفت: مشترکین می‌توانند شناسه قبض خود را با ستاره ۱ به سر شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال و قبض خود را با پیامک دریافت کنند.

وی در خصوص مشترکینی که مستأجر هستند و یا محل زندگی خود را تغییر می‌دهند، افزود: این افراد با ارسال ستاره ۲ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، قبض محل قبلی را حذف و دوباره با ارسال شناسه قبض محل جدید با ستاره ۱ به همینسرشماره قبض محل جدید را به صورت پیامکی دریافت کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صرفه جویی قبض برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید