Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی استانداری؛ احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با هیئت رزمندگان استان گفت:هرکس از نظام با جان و مال و ناموس خود دفاع کند ارزشمند است و اگر حرکت بر مدار حق باشد قابل دفاع است.

احمد علی موهبتی اظهار داشت:آنچه که برای استان مهم است این است که استان را به سمتی ببریم که منتج به تولید فرهنگ، اقتصاد و امنیت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به استان سیستان و بلوچستان نگاهی ارزشمند است، اما آنچه که باعث ضعیف ماندن استان و فاصله شاخص‌ها با میانگین کشوری شده کوتاهی کارگزاران بوده است و نه کوتاهی نظام.

استاندار افزود: باید آنچه که در سفر‌های مسئولان به استان قول داده شده به همان قول‌ها وفا شود تا مردم به نظام بدبین نشوند و در صورت اجرای این قول‌ها انتظار پروژه جدیدی هم نیست.

وی تصریح کرد: پیشنهاد کردم که دولت با درخواستی از مقام معظم رهبری بحث راه آهن، بزرگراه و تامین آب شرب روستا‌ها را با اختصاص یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی حل نماید که اگر این سه پروژه مهم در استان انجام شود این استان به نقطه اثرگذاری و جایگاه واقعی خواهد رسید.

وی یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت در استان را مدیران توانمند دانست و افزود: مدیران باید نیروی توانمند تربیت کنند و در ضمن مطالبه‌گری نیز داشته باشند و همدیگر را نیز در سطح کشور حمایت نمایند.

موهبتی تاکید کرد:سیستان و بلوچستان جبهه اول امنیت، اقتصاد، بهداشت می‌باشد و مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور از نگاه ریاست جمهوری و تنگه احد و گنج پنهان از نگاه رهبری معظم است پس باید زیرساخت‌های این استان را متناسب با جایگاه آن ارتقا بخشیم.

استاندار با انتقاد از جو سازی‌های برخی در استان در خصوص انتصابات افزود: به عنوان استاندار هر فردی را که ایمان به توانمندی وی داشته باشم و قبول داشته باشم منصوب می‌نمایم و پای حرفم می‌ایستم و مدیرانی را که فارغ از نگاه قومیتی و مذهبی باشند انتخاب می‌نمایم.

وی تصریح کرد:پست باید تغییر کند چرا که پست‌ها برای گروه، قوم و مذهب خاصی نهادینه نشده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدم مبنی بر حضور افراد قوی در مسئولیت‌ها و ضعف سیستم مخابراتی در این استان که به صورت هوایی کار شده از وزارت مربوطه به دنبال معرفی فردی توانمند برای این سازمان بودم که از خراسان جنوبی معرفی کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتقاد و تذکر را برای خودم نیز می‌پذیرم و هر کجا بی انصافی باشد جلویش می‌ایستم.

وی با اشاره به پدیده قاچاق سوخت در استان گفت: فروش سوخت را که در ید تعداد و گروه خاصی بود مسدود کردم چرا که باید سود حاصل از فروش سوخت در مرز به جیب مردم مرزنشین برود و برای این امر تهدید به مرگ شده‌ام، ولی مرگ دست خداست و پای این کار ایستاده ام.

وی با بیان اینکه اجرای طرح کدینگ باعث راحتی و آسایش مردم خواهد شد، افزود: در حال حاضر ۷۷۴ هزار کارت می‌سوخت وحود دارد در حالی که ۳۵۰ هزار خودرو داریم که باید این کارت‌های اضافه حذف شوند.

موهبتی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که قاچاقچی معذب باشد و نه مردم عادی وقتشان در صف‌های بنزین هدر رود و با اعصاب و روان مردم بازی شود.

انتهای پیام/ع

مدیران باید نیروی توانمند تربیت کنند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد