Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@20:38:28 GMT

کشته شدن پانصد فرد مسلح در افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۹۹۳۰

به گزارش صدا و سیما، سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: بیش از 500 فرد مسلح در 82 عملیات نیروهای امنیتی افغان در 10 روز گذشته کشته و 188 نفر از آنها زخمی شدند.

نصرت رحیمی گفت: هجده نفر از کشته شدگان این عملیات ، سرکرده ها و فرمانداران خودخوانده گروه طالبان بودند. همچنین 73 فرد مسلح بازداشت شدند.
وی درباره تدابیر امنیتی روزهای عید سعید فطر گفت: وزارت کشور در همکاری با سایر نهادهای امنیتی ، برنامه امنیتی ویژه ای را تدارک دیده است و نیروهای امنیتی افغان در کابل و استان های افغانستان درحال آماده باش خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رحیمی" افزود: تدابیر امنیتی عید بیشتر در مساجد ، عیدگاه ها ، اماکن تفریحی و مناطق پر ازدحام شهرهای افغانستان اجرا می شود.
وزارت کشور افغانستان درحالی تدابیر امنیتی خود را در روزهای عید فطر افزایش می دهد که در چند روز اخیر کابل صحنه چندین انفجار و حملات انتحاری بود همچنین جنگ و درگیری با افراد مسلح در دیگر استان های افغانستان در آستانه عید فطر شدت گرفته است.
عید فطر در افغانستان به مدت سه روز تعطیل رسمی است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی یک جنایت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، با گذشت نزدیک به سه سال از انفجار خونین انتحاری در فرودگاه کابل هنوز جزئیات جدیدی از زوایای آن منتشر می‌شود به تازگی دو رسانه آمریکایی، یکی ادعا کرده؛ آمریکایی‌ها عامل انتحاری فرودگاه کابل را از هند به کابل آورده بودند و رسانه دیگری براساس مستندات، اعلام کرده؛ تعداد زیادی از مردم افغانستان در آن انفجار انتحاری، نه بر اثر انفجار انتحاری، بلکه با گلوله نظامیان آمریکایی کشته شده اند. آمریکایی‌ها هنوز درباره این اتهامات چیزی نگفته اند. در انفجار انتحاری و سپس تیراندازی نظامیان خارجی در فرودگاه کابل که در آخرین روز‌های خروج نظامیان اشغالگر به فرماندهی آمریکا پس از بیست سال جنگ در افغانستان روی داد، دست‌کم صد و هفتاد افغان کشته شدند...

 

اظهارات:

- شاهد عینی

دیگر خبرها

  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • بازخوانی یک جنایت
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)