Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین اعزام‌های خارجی، نمی‌توانستیم تیم بانوان را بدون تائیدیه فدراسیون جهانی در مورد دوبنده‌ها به تایلند ببریم. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

بهار بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به نقدهایی که درخصوص ارائه دوبنده وزنه برداری بانوان به آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی برای تایید نهایی از سوی IWF اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا اینقدر به این موضوع که کاملا شفاف و روشن است، پرداخته شده، واضح است که ما باید در خصوص پوشش بانوان تائیدیه کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون جهانی را می‌گرفتیم و تائیدیه آسیا را زمانی که تیم به مسابقات آسیایی اخیر اعزام شده بود گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون هم لباس بانوان را به نماینده فدراسیون جهانی ارائه کرد تا درخصوص تائیدیه اقدام شود.

وی با اشاره به ایراداتی که قبلا به دوبنده بانوان وارد شده بود، تصریح کرد: زمانی که من به فدراسیون آمدم، دوبنده‌ای که در مسابقات آسیایی سال گذشته ارائه شده بود، مورد ایراد وزارت ورزش قرار گرفته بود، چرا که آن دوبنده‌ای که تائیدیه وزارت ورزش را داشت، به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارائه نشده بود و در آن تغییراتی ایجاد کرده بودند که مورد تایید وزارت ورزش نبود و وزیر ورزش به سرپرست معاونت بانوان گفته بودند که این دوبنده باید به تایید وزارت ورزش برسد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: ما این دوبنده که تائیدیه وزارت ورزش را داشت، در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کردیم که با آن موافقت شد اما نمی توانستیم پیش از گرفتن تاییدیه جهانی از آن در مسابقات جهانی تایلند استفاده کنیم. من آدم وزارتی هستم و تمام موارد را قانونی طی می‌کنم.

بهرامی ادامه داد: اگر می‌خواستیم همزمان با مسابقات به دنبال تایید باشیم، ممکن بود همان اتفاقی که برای تیم جودوی بانوان رخ داد برای ما هم تکرار شود. آنها بدون اینکه لباس‌شان از سوی فدراسیون جهانی تایید شده باشد به مسابقات جهانی رفتند، درحالیکه تائیدیه آسیا را داشتند و به همین دلیل از حضور آنها در مسابقات ممانعت شد. ضمن اینکه با توجه به هزینه‌های سنگین اعزام‌های خارجی، ما نمی‌توانستیم تیم را به تایلند ببریم در شرایطی که هنوز از تائید فدراسیون جهانی مطمئن نیستیم. دیدیم که در مسابقات ایتالیا اخیرا در خصوص لباس کشتی‌گیر ما هم برخورد سختی صورت گرفت و او را روی سکوی اولی دیسکالیفه کردند.

وی در خصوص اینکه گفته  می شود دو بانو بدون رکوردگیری برای اعزام به مسابقات جهانی تایلند انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست. ما یک تعداد وزنه بردار نوجوان و بزرگسال داشتیم که آنها را به مسابقات آسیایی بردیم و نسبتا عملکرد قابل قبولی هم داشتند اما به هرحال رکوردها در رده سنی بزرگسالان با سطح آسیا خیلی فاصله داشت. ما اسامی نفرات مان را به وادا فرستاده ایم اما هیچ انتخابی در مورد نفرات اعزامی انجام نشده و حتما این کار با رکوردگیری صورت می‌گیرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: اگر رکوردها در رده بزرگسالان خوب نباشد، اولویت ما نوجوانان هستند چون روی آنها می‌شود برای آینده سرمایه گذاری کرد. بعد هم چه کسی گفته می‌خواهیم فقط دو نفر را به مسابقات جهانی اعزام کنیم؟ همه اینها بستگی به بودجه ما و همچنین رکوردها دارد. ضمن اینکه انتخاب نیز از سوی کادرفنی تیم ملی انجام خواهد شد. من هرگز نظر فنی نمی‌دهم.

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان| اعلام برنامه مسابقات ورزشکاران ایران

انتهای پیام/

R1434/P35350/S30,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی طهایی در گفت وگویی درباره ثبت مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی، اظهار کرد: برای کسب امتیاز باید تقویم سالیانه ایران را در فدراسیون جهانی ثبت می کردیم تا مسابقات ما رسمیت داشته باشد. سیستم تقویم جهانی به این صورت است که هر ورزشکاری یک امتیاز دارد و نتایج را معمولا براساس 5 مسابقه و بالاترین رتبه ای که در طول سال کسب کرده است، محاسبه می کنند. این امتیاز برمبنای رنکینگی است که در مسابقه به دست می‌آورند و در آن مسابقه شرکت کرده اند.
وی افزود: این رنکینگ ها به این صورت است که از بالاترین رده یعنی او دبل یو که شامل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است، آغاز می شود و 370 امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات لیگ الماس و آسیایی و منطقه ای در رده های دی اف، جی اف و ای بی سی دی ای اف برگزار می شود.
مدیر روابط بین الملل عنوان کرد: مسابقات اف 15 امتیازی است و قهرمانی کشورها در رده ب قرار می گیرد و 100 امتیاز دارد. این سیستم رده بندی به این صورت است که از اول ژانویه سال 2023 فدراسیون جهانی اعلام کرد اگر مسابقه ای در تقویم جهانی ثبت نشود به تبع آن هیچکدام از نتایج ورزشکاران را نمی تواند ثبت کنند و این نتایج در نظر گرفته نمی شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 6 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند و مدت زمان محدودی تا المپیک در پیش داریم، این ورزشکاران مجبور بودند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند و امتیاز خود را ارتقاء دهند. برای شخص دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون و دکتر معتمدی دبیر کل فدراسیون این موضوع به دغدغه تبدیل شده بود که چرا مسابقات قهرمانی کشور ایران 100 امتیاز دارد و با شروع سال میلادی که زمان ثبت آن بود در تقویم جهانی ثبت نشده است اما با پیگیری های فدراسیون وقت و رایزنی با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی کشور زنان که در 27 و 28 خرداد و مردان که در 7 و 8 تیر برگزار می شود،در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.
طهایی گفت: خداراشکر این موضوع مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته‌ است تا بتوانیم در مدت زمان مقتضی مسابقات را برگزار کنیم و رکورد این رقابت ها را ثبت و امتیاز آن برای کسب سهمیه استفاده شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903401

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت