Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 بازیکن در انتظار ثبت قرارداد با رئال مادرید هستند.

طرفداری- انتظار می رود که این هفته فعالیت های زیادی در دفتر سانتیاگو برنابئو انجام می شود؛ چون در یک قدمی ثبت قرارداد با ادن هازارد، فرلاند مندی و لوکا یوویچ است.

به نقل از آ.اس، مسئولان رئال مادرید به صورت جدی در حال مذاکره برای جذب ادن هازارد، فرلاند مندی و لوکا یوویچ است تا به زودی به طور رسمی در سانتیاگو برنابئو معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهکشانی ها امیدوارند که پس از پایان بازی های ملی، در حالی به تعطیلات بروند که از پیوستن به رئال مادرید مطمئن باشند و پس از آن 8 جولای به اردوی رئال مادرید اضافه شوند. 

خرید هازارد امید بخش ترین خرید است که شاید به عنوان اولین خرید رسمی فصل معرفی شود. مذاکرات دو تیم هنوز ادامه می دهد اما مادریدی ها قصد دارند هر چه سریع تر این خبر را نهایی کنند. در حال حاضر آبی های لندن درخواست 120 میلیون یورویی برای هازارد کردند اما رئال مادرید حاضر به پرداخت بیش از 100 میلیون یورو نیست.

فرلاند مندی با جونی کالفات و خوزه آنخل سانچز در لیون دیدار داشته است و بسیار به امضا قرارداد نزدیک است. هنوز اطلاعاتی از جلسه بازیکن و خوزه آنخل سانچز بیرون درز پیدا نکرده است. مراحل مذاکره با لوکا یوویچ نسبت به دو گزینه دیگر آرام تر و پیچیده تر است اما وارد مراحل پایانی شده است. باشگاه آلمانی به 70 میلیون یورو هم راضی شده است و به نظر می رسد این انتقال بین 65 الی 70 میلیون یورو عملی شود. 

پس از اعلام رسمی این انتقال ها که بعد از مسابقات ملی است، بازیکنان باید در سانتیاگو برنابئو معرفی شوند. مسئولان رئال مادرید می خواهند هازارد اولین مراسم معارفه باشد حتی جلوتر از میلیتائو و رودریگو گوئس. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس