Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:19:21 GMT

آغاز طرح کنترل بازار ویژه عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۰۷۰۰

آغاز طرح کنترل بازار ویژه عید فطر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر دوشنبه گفت: به منظور تشدید نظارت بر بازار خرمشهر علاوه بر سه گروه بازرسی و نظارت این اداره، هفت گشت مشترک با حضور مأموران تعزیرات حکومتی، اصناف و اماکن نیروی انتظامی، بهداشت محیط و دامپزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار بازرسی‌های انجام شده واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان را ۳۷۵ واحد بیان کرد و ادامه داد: طی این مدت ۸۷ واحد صنفی که حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده‌اند شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در زمینه توزیع کالاهای پرمصرف به نرخ دولتی افزود: به منظور تنظیم بازار با نظارت دستگاه‌های متولی، مواد غذایی از قبیل گوشت قرمز گرم، مرغ کشتار روز، مرغ منجمد و شکر در چهار نقطه خرمشهر و مینو شهر توزیع شد.

بداغی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ تن گوشت گوسفندی گرم، ۳۲.۵ تن مرغ منجمد، ۱۰۳ تن مرغ کشتار روز و ۲۶۵ تن شکر در خرمشهر توزیع شده است.

وی از شهروندان خرمشهری خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر اطلاع دهند.

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

انتهای پیام/ د

طرح نظارتی بر فروش کالاهای اساسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر