Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:54:42 GMT

نجات جان‌مادر باردار شهر لالی با بالگرد اورژانس هوایی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۰۹۹۶

نجات جان‌مادر باردار شهر لالی با بالگرد اورژانس هوایی

محمدامین زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار اظهار کرد: بالگرد اورژانس هوایی امروز برای انتقال مادر باردار از منطقه صعب العبور شیرکوه شهرستان لالی اعزام شد.

وی افزود: طی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان لالی مبنی بر اعزام بالگرد برای انتقال و درمان مادر باردار ۲۰ ساله زایمان دوم با ۱۶ هفته بارداری که از شب قبل دچار خونریزی شدید و درد در ناحیه شکم شده بود، بلافاصله هماهنگی لازم با پایگاه اورژانس هوایی صورت پذیرفت که بلافاصله بالگرد به محل موردنظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: بالگرد بیمار را به نزدیکترین پایگاه درمانی تحویل و سپس با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان لالی انتقال دادند.
 

کد خبر 4633112

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوریت های پزشکی خوزستان نجات مصدومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار