Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@02:50:37 GMT

مقام فلسطینی خواستار بایکوت مشاور ترامپ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۱۱۴۰

به گزارش فارس، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در صفحه توئیتر خود از رهبران عرب خواست تا هیچ دیداری با هیأت آمریکایی در خصوص طرح موسوم به «معامله قرن» نکنند.

عریقات در خصوص «جرد کوشنر» مشاور کاخ سفید و داماد ترامپ نیز نوشت: «این فرد هیچ اهمیتی برای فلسطینی‌ها قائل نیست و در روند صلح خود را کاملا کنار کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مذاکره کننده ارشد فلسطینی در مذاکرات پیشین سازش با شهرک‌نشین خواندن کوشنر، افزود: «بار دیگر از برادران عرب می‌خواهم تا با این تیم از شهرک‌نشینان یعنی کوشنر، گرینبلات و فریدمن هیچ سخنی نگویند. برنامه آن‌ها فقط در جهت شکوفایی شهرک‌نشینی است.»

پایگاه خبری روزنامه القدس العربی نوشته است که استفاده عریقات از کلمه «شکوفایی» به برگزاری نشست اقتصادی بحرین با موضوع «شکوفایی در جهت صلح» اشاره دارد. نشستی که آمریکا و کشورهای محور سعودی تلاش دارند در ۲۵ و ۲۶ ماه جاری میلادی در منامه برگزار کنند و این نشست اولین قدم در مسیر اجرای طرح «معامله قرن» به شمار می‌رود.

موضع‌گیری این مقام فلسطینی علیه کوشنر در حالی صورت می‌گیرد که او امروز در گفت و‌گو با شبکه آمریکایی «اچ بی او» انتظار رهایی فلسطین از چنگ ارتش صهیونیستی و مداخلات دولتی را «توقع گزاف» دانست و گفت که فلسطینی‌ها در حال حاضر صلاحیت تشکیل دولت و کشور مستقل ندارند.                                     

از کوشنر به عنوان یکی  از معماران طرح موسوم به «معامله قرن» یاد می‌شود. طرحی که تشکیل کشور فلسطینی و بازگشت آوارگان را کاملا رد می‌کند و تلاش دارد با مشوق‌های مالی طرحی کاملا یکسویه را به فلسطینی‌ها تحمیل کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: WMC 250EV: آیا عجیب ترین موتورسیکلت واقعی جهان است؟ (فیلم) نه کاملاً اتومبیل، نه کاملاً موتور سیکلت: آیا چنین وسیله ای برای شهرهای شلوغ مانند تهران کاربردی است؟! (عکس)

دیگر خبرها

  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان