Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی است؛ امامی که با درگذشتش، یک ملت عزادار شدند و بزرگترین تشییع جنازه تاریخ را قم زدند.

سیر بیماری امام خمینی(ره) از روز اول خرداد ماه سال ۶۸ به طور جدی آغاز شد و تیم پزشکان تصمیم به جراحی دستگاه گوارش ایشان گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از عمل جراحی بیماری ایشان درمان نشد و سرانجام حضرت امام(ره) در ساعت ۲۲/۲۰ روز شنبه سیزدهم خرداد سال ۶۸ به ملکوت اعلا پیوستند.

در ادامه تصاویری کمتر دیده‌شده از ایام بستری بودن امام خمینی(ره) در بیمارستان و روز تشییع پیکر مطهر ایشان مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق