Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه تفسیر آیه های ۸۶ و ۸۷ سوره حجر قرآن اظهار کرد: خداوند در آیه ۸۶ سوره حجر به پیامبر اسلام(ص) می فرماید که همانا پروردگار تو آفریننده دانا است.
وی، آیه مذکور را یک نوع تسلی دهی به پیامبر(ص) عنوان کرد و افزود: مردم قبل از بعثت پیامبر(ص) او را امین می نامیدند اما پس از رسالت انواع تهمت ها مانند ساحر بودن را نسبت به ایشان روا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه افراد دارای ظرفیت انسانی هستند، تصریح کرد: انبیای الهی از ظرفیت بالای روابط اجتماعی برخوردار بودند.
آیت الله فلاحتی، در مسیر نگه داشتن مردم را سخت خواند و بیان کرد: پیامبر(ص) باید افکار و اندیشه های مختلف را نگه می داشت تا جامعه ملتهب نشود و خدای متعال در این مسیر پیامبر(ص) را دل داری داده است.
وی با تاکید براینکه در راه تبلیغ آیین خدا انسان نباید به خود سستی راه ندهد و محکم بایستد، خاطرنشان کرد: خدای متعال می خواهد به پیامبر(ص) بفرماید که در برابر اعلام احکام توحید به خود سستی راه ندهد و در دیگران این باور را ایجاد کند که قیامت وجود دارد و ریز و درشت اعمال ما محاسبه می شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به عالم مثال پس از مرگ انسان اشاره کرد و گفت: روح انسان پس از مرگ در جسم برزخی می رود و یکسری ویژگی های این عالم و عالم قیامت در عالم مثال وجود دارد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عکس یک رهنمای ابتدایی برای اثبات عالم مثال است، اظهار کرد: خدای متعال هر چه انسان در دنیا انجام می دهد در قیامت به او نشان می دهد.
وی به نشان دادن اندیشه درون انسان ها در قیامت اشاره کرد و یادآور شد: خداوند در سوره حجر به پیامبر(ص) می گوید که تمام اعمال و افکار درونی انسان را در قیامت نشان می دهد.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) و امت ایشان دارای ویژگی هایی است که دیگر امت ها آن را ندارند، بیان کرد: امت پیامبر اسلام(ص) بیدار، هوشیار و متوجه هستند و نسبت به تمام امور شخصی و اجتماعی خود هوشیاری و توجه دارند.
آیت الله فلاحتی، امت پیامبر اسلام(ص) را مشمول رحمت های واسعه پروردگار دانست و بیان کرد: دو ویژگی در امت اسلام وجود دارد که مانع عذاب عمومی می شود.
وی با بیان اینکه وجود پیامبر اکرم(ص) رافع عذاب عمومی بود، اضافه کرد: دومین عامل نازل نشدن عذاب عمومی برای امت اسلام استغفار است و تا امت اسلام استغفار می کنند خدا عذاب عمومی نازل نمی کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: خدای متعال به پیامبر(ص) و امت ایشان سوره حمد و قرآن بزرگ عنایت کرده است.
آیت الله فلاحتی، حمد و سپاس را ویژه خدای متعال دانست و یادآور شد: ماه رمضان نعمت بزرگی محسوب می شود که خدا به ما عنایت کرده است.
انتهای پیام/آ

استغفار مانع نزول عذاب عمومی برای امت اسلام می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر

ویدیو از تبلیغ یک گوشی همراه منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است