Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان صنعت٬ معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مشکل سرمایه گذار وارد کننده برنج به استان حل خواهد شد و شاهد توزیع برنج در استان خواهیم بود. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

رضا فیروزه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ در خصوص سرمایه‌گذاری که واردات برنج را به استان داشته است٬ اظهار داشت: این سرمایه گذار برنج را با ارز دولتی وارد کرده و در حال حاضر در گمرک منطقه ویژه خراسان شمالی متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر|محموله 10 تنی برنج قاچاق در کنگان کشف شدگیلان| لغو قانون ممنوعیت واردات برنج به ضرر شالیکاران تمام می‌شودقم| قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد

وی با بیان اینکه مقدار این برنج 500 تن می‌باشد افزود: متاسفانه سرمایه‌گذار وارد کننده برنج، دلخوری‌های دارد که مربوط به گذشته است. باید زبان بخش خصوصی و سرمایه گزاران را بشناسیم و نگذاریم این برنج از استان خارج شود. مشکل سرمایه‌گذار سازمان صمت نمی‌باشد.

فیروزه تصریح کرد: گفت‌وگوها با این سرمایه گذار روند خوبی را طی کرده و نمی‌گذاریم این ظرفیت عظیم برنج از استان خارج شود.

مدیرکل سازمان صمت در خصوص قیمت و روند توزیع گفت: بعداز توافقات نهایی در خصوص توقف این برنج در استان، قیمت توزیع مطابق با کالاهای تنظیم بازار(8200 کیلویی) می‌باشد.

وی افزود: این برنج همانند گوشت در اختیار نهاد‌ها قرار می‌گیرد تا طبق دستور استاندار بدون صف در بین مردم توزیع شود.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری