Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:17:04 GMT

مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۲۰۷۵

مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای پانزده خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهیدان والا مقام، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مراسمی در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از سوی رهبر معظم انقلاب با حضور امت شهید پرور و علمای اعلام در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

جهاد در راه خدا از صفات بارز امام خمینی (ره) استامام خمینی(ره) ما را از قرون وسطای هزار ساله بیرون آوردرئیسی: مفسری بهتر از رهبر انقلاب برای روایت جهانی از امام خمینی وجود ندارد

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان،آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان،آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعیان،آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری،حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری،آیت الله سعیدی امام جمعه قم، مرتضی حیدری فرماندار قم،طلاب وروحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و السلمین رفیعی در این مراسم سخنرانی کرد و حاج عباس حیدرزاده نیز به مدیجه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، بعد از ظهر روز گذشته ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در بیت آیت الله العظمی محمدعلی گرامی از ایشان عیادت کرد. یادگار امام در این دیدار ضمن جویا شدن آخرین وضعیت جسمانی این مرجع عالیقدر تقلید، شفای عاجل او را از خداوند متعال مسألت کرد. لازم به ذکر است آیت الله العظمی محمدعلی گرامی به دلیل ضعف جسمی و بیماری‌های گوارشی و ریوی مدتی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بودند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901992

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود