Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سران باشگاه یوونتوس قصد بازگرداندن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به ورزشگاه آلیانتس را دارند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد مدیران باشگاه یوونتوس علاقه‌مند به بازگرداندن پل پوگبا به این تیم هستند، به همین منظور فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یووه با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این هافبک فرانسوی تماسی هم داشته‌ و خود را آماده ارائه پیشنهادی در این زمینه به باشگاه منچستریونایتد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «اسکای اسپورتس» منچستریونایتد برای فروش پوگبا رقمی بیش از 100 میلیون یورو می‌خواهد، اما باشگاه یوونتوس امیدوار است بتواند با طرح معاوضه بازیکنان به هدف خود برسد. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی منچستریونایتد به جذب بازیکنانی همچون پائولو دیبالا، ژوائو کانسلو و داگلاس کاستا از یوونتوس مطرح شده است.

تنها راه جدایی پوگبا از منچستریونایتد برای پیوستن به رئال مادرید

این هافبک 26 ساله که در فصل اخیر لیگ برتر در 35 بازی لیگ برتر ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت، گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در این تابستان است.

پوگبا که در سال 2016 پس از چهار فصل حضوری موفق در یوونتوس با رقم 105 میلیون یورو که رکورد نقل‌وانتقالات در آن زمان به شمار می‌رفت، به منچستریونایتد بازگشت، تا پایان ماه ژوئن 2021 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد یوونتوس پل پوگبا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد یوونتوس پل پوگبا منچستریونایتد یوونتوس پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو