Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@02:29:11 GMT

بالون بچه ترامپ بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۲۳۴۹

بالون بچه ترامپ بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس

معترضان انگلیسی قصد دارند روز سه‌شنبه بالون بچه ترامپ را برای حدود ۲ ساعت بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز در آورند.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، قرار است که بالون بچه ترامپ با طول تقریبی شش متر روز سه‌شنبه بار دیگر و همزمان با دیدار رئیس جمهور آمریکا با «ترزا می» نخست وزیر در حال استعفای انگلیس در داونینگ استریت به پرواز در آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که بالون بچه ترامپ برای حدود ۲ ساعت و بر فراز ساختمان پارلمان به پرواز در آید.

رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به همراه همسرش «ملانیا ترامپ» برای یک سفر سه روزه، وارد «لندن» شد.

وی روز دوشنبه با اعضای خاندان سلطنتی دیدار کرد و روز سه‌شنبه با نخست‌وزیر در حال استعفای انگلیس در خصوص تغییرات اقلیمی و شرکت فناوری چین «هوآوی» دیدار خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دست کم ۲۵۰ هزار تظاهرات کننده از گروه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله مخالفان برگزیت و طرفداران محیط زیست و دیگر گروه‌ها روز سه‌شنبه علیه ترامپ تظاهرات کنند.

تظاهرات کنندگان قصد دارند در برابر دفتر ترزا می در داونینگ استریت و همزمان با استقبال وی از ترامپ تجمع کنند.

انتهای پیام/.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بالون بچه ترامپ ترزا می سفر ترامپ به انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!