Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امام خمینی(ره) را الگویی کامل به لحاظ مذهبی و سیاسی دانست و بر تبیین اندیشه‌های ایشان در جامعه تاکید کرد.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مهدی حیدری‌کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار  در سنندج اظهار کرد: حضرت امام خودشان در مبارزات عامل بوده و به این گونه نبوده که از دور نظاره‌گر مبارزات مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: حتی فرزندان و خانواده امام هم در این عرصه حضور پررنگ و نقش‌آفرین داشتند.

حیدری‌کبیر اذعان داشت: ساده‌زیستی حضرت امام زبانزد خاص و عام بود، امام در طول حیاتشان در عین ساده‌زیستی زندگی و همین مسئله موجب شد که نگاه ویژه‌ای به اقشار ضعیف جامعه داشته باشد.

وی آینده‌نگری را از دیگر ویژگی‌های مهم امام راحل عنوان کرد و گفت: ایشان در همان ایام فرمودند «صدای شکستن استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم از این به بعد کمونیست را باید در تاریخ جستجو کرد» بعد از سه سال از صحبت امام اتحاد جماهیر شوری از هم پاشید و به 11 کشور تبدیل شد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از امام خمینی(ره) به عنوان نماد بارز ساده‌زیستی نام برد و گفت: مردم‌داری، دعوت به حق و صبر از دیگر ویژگی‌های بارز حضرت امام(ره) است.

حیدری‌کبیر بر تبیین اندیشه‌های امام راحل در جامعه تاکید کرد و گفت: امام خمینی الگویی کامل به لحاظ مذهبی و سیاسی است.

به گفته وی، ترویج تفکرات و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بستر شناخت بهتر ریشه‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب را فراهم می‌سازد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتمی برای تجدید پیمان اقشار مختلف مردم با آرمان‌های ایشان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است