Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:33:43 GMT

طرح ترافیکی ویژه ‌عید فطر در کرمان اجرا می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۲۵۸۱

طرح ترافیکی ویژه ‌عید فطر در کرمان اجرا می‌شود‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه ترافیکی به مناسبت ‌عید فطر در محورهای منتهی به مصلای کرمان خبر داد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی‌اکبر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان از اجرای طرح ترافیکی ویژه عید فطر در کرمان به‌مناسبت اقامه نماز عید سعید فطر از ساعت سه بامداد روز عید فطر خبر داد و اظهار داشت: محدوده اجرای طرح خیابان‌های منتهی به مصلای کرمان از سمت جنوب از میدان بسیج به سمت خیابان شورا و در ادامه تا مصلا امام علی(ع) شهر کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سمت شمال از سمت خیابا مفتح به سمت میدان عاشورا در طرح ترافیکی قرار می‌گیرد عنوان کرد: نمازگزاران در جریان باشند که ایستگاه‌های اتوبوس شرکت واحد هم در این همین محدوده قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه از سمت شرق تقاطع خیابان‌های مصلا و کارگر روبه‌روی اداره تامین اجتماعی کرمان به سمت تقاطع پاسداران و به سمت مصلا هم در محدوده طرح ترافیک قرار دارد افزود: از سمت غرب سه راهی ارتش در خیابان پاسدران و تقاطع خیابان ورزش در بلوار جانبازان محدوده اجرای طرح به سمت میدان عاشورا است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجندجزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه آینده/ افزایش 26 درصدی ترددهامحدودیت‌های ترافیکی عید فطر در آذربایجان شرقی اعلام شد

وی با بیان اینکه از تردد تمام وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیلکت در محدوده اجرای طرح جلوگیری می‌شود گفت: تنها تعداد محدودی از خودروهایی که مربوط به خودروهای امدادی و ستاد نماز عید است، امکان عبور و مرور دارند.

نصیری بیان کرد: برای رفاه حال نمازگزاران هفت مدرسه در خیابان‌‌های پاسداران و بولوار جانبازان برای پارک خودروها و دو پارکینگ در خیابان شورا و ورزش برای پارک موتوری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم