Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:05:22 GMT

۴ کشته و ۴ زخمی در حمله تروریستی طرابلس لبنان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۲۷۷۴

۴ کشته و ۴ زخمی در حمله تروریستی طرابلس لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی از کشته شدن چهار نظامی این کشور از جمله یک افسر در درگیری‌های طرابلس در شمال این کشور و زخمی شدن ۴ نفر دیگر خبر دادند.

ارتش لبنان در بیانیه ای کشته شدن یکی از افسران خود بر اثر تیراندازی در طرابلس را تأیید و بیان کرد: نیروهای ارتش در جریان عملیاتی به ساختمانی که تروریستی به نام عبدالرحمن مبسوط در آن قرار داشت، وارد شدند که این تروریست خود را منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارتش لبنان از تیراندازی فردی به نام عبدالرحمن مبسوط به یک بانک، مرکز وابسته به نیروهای امنیتی و نیز خودرو ارتش لبنان در منطقه طرابلس خبر داده بود.

نیروهای امنیتی لبنان نیز با صدور بیانیه ای از کشته شدن یک گروهبان نیروی امنیتی و زخمی شدن دو نیروی امنیتی دیگر در جریان تیراندازی به خودرو آنها در محله المیناء طرابلس خبر داده و خبرگزاری لبنان نیز از کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی و زخمی شدن سه نفر دیگر خبر داده بود.

منابع امنیتی لبنانی اعلام کردند که مبسوط در کنار داعش در سوریه می جنگیده است و هنگامی که به لبنان بازگشته برای مدتی بازداشت و سپس آزاد شده است.

کد خبر 4633246

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان طرابلس درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه