Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در انتخابات فدراسیون وزنه برداری، دبیر فدراسیون به عنوان دبیر مجمع منصوب شد و پس از تعیین سرپرست برای فدراسیون هم دبیر مجمع تغییر نکرد. اکنون سه نماینده مجلس به این مسئله واکنش نشان دادند و با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تغییر دبیر فدراسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشنربخوانید : واکنش «حسین رضازاده» به کاهش سهمیه المپیکی وزنه برداری

نماینده‌های خمینی شهر، سقز و بانه و پیرانشهر و سردشت در نامه‌ای خطاب به مسعود سلطانی فر، به مشکلات وزنه برداری در سال‌های گذشته اشاره داشته‌اند و خواستار جلوگیری از ادامه کار مدیرانی که در فدراسیون قبلی فعالیت داشته‌اند، شدند. از جمله این مدیران دبیر فدراسیون وزنه برداری است.

متن این نامه به شرح زیر است:

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ورود نمایندگان مجلس به انتخابات وزنه برداری/ ارسال نامه به وزیر برای تغییر دبیر فدراسیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!

ورزش سه نوشت: در حالی که صبح امروز مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، در هنگام اهدای جوایز و تقدیر از ورزشکاران روی استیج، اتفاق عجیبی رخ داد.

البته این اتفاق زمانی افتاد که رئیس جمهور سالن را بعد از اهدای جوایز قهرمانان چند فدراسیون ترک کرده بود. وزیر ورزش روی استیج به نمایندگی حاضر بود و جوایز قهرمانانی که برای عکس انداختن روی سن می‌رفتند را تقدیم می‌کرد.

از فدراسیون ووشو دعوت شد که روی استیج برود که از بخش بانوان شهربانو و الهه منصوریان روی استیج حاضر شدند. در حالی که خواهران منصوریان چند ثانیه‌ای را با وزیر ورزش به صحبت پرداختند، ناگهان شهربانو منصوریان به حالت قهر و در هنگام عکس انداختن استیج را ترک کرد.

با این حال الهه منصوریان و سایر قهرمانان ووشو روی استیج ماندند و حتی به همراه رئیس فدراسیون خود چند ثانیه‌ای دغدغه‌های خود را با کیومرث هاشمی مطرح کردند.

در تصاویر مشخص نبود دلیل قهر شهربانو منصوریان چه بوده، اما احتمالا پاسخ کوتاه وزیر ورزش به درخواست آن‌ها هنگام حضور روی استیج، به مذاقش خوش نیامده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر