Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم روزه دار کرمانشاه در نماز پرفیض عید سعید فطر و لزوم تامین امنیت ترافیکی شهروندان، تمهیدات ترافیکی اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز عید سعید فطر در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شیری افزود: این محدودیت در تمامی معابر و ورودی‌های منتهی به بلوار شهید بهشتی از جمله تقاطع چهار راه بسیج، تقاطع خیابان آتش نشانی و تقاطع خیابان دادگستری به سمت چهار راه بسیج اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: هرخودرویی نیز که در مسیر‌هایی که محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود توقف داشته باشند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی همچنین به شهروندان توصیه کرد برای تردد از مسیر‌های جایگزین نظیر بلوار بنت الهدی و بلوار مصطفی امامی به عنوان جایگزین استفاده کنند.
شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا به جهت تسهیل در رفت و آمد از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز همکاری کنند.

انتهای  پیام/ز



حضور گسترده مردم روزه دار کرمانشاه در نماز پرفیض عید سعید فطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان98 نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به تداوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های مواصلاتی استان از احتمال ریزش سنگ طی هشدار هواشناسی در این محورها مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران معمولاً در پایان هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: این محدودیت‌ها، روزهای چهارشنبه هر هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی افزود: در این ایام تردد تمام تریلرها در محور هراز و تردد تمام تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ ممنوع است، گفت: همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه بیستم و جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در این محور ممنوع است.

جهان‌تاب هم‌اکنون تردد خودروها در محورهای این استان را عادی و روان دانست و مطرح کرد: با توجه به وضعیت جوی و اعلام سازمان هواشناسی در محور کندوان شاهد بارش باران هستیم و در محورهای هراز و سوادکوه اما بارشی نداریم.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۴ از آزادراه تهران_شمال برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: در آن روز از ساعت ۱۵ انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه اعمال این محدودیت یک‌طرفه را تا ساعت ۲۴ روز جمعه دانست و مطرح کرد: تردد از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود و از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی نیز تردد آزاد خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از مسیر جنوب به شمال ممنوع است.

این مسئول با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز عنوان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان محور هراز انجام می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر هشدار پیش‌بینی بارش باران و کاهش دید، لغزندگی و احتمال ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌ها و محورهای کوهستانی از رانندگان خواست تا از تردد و توقف در مسیرهای صخره‌ای و همچنین حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

کد خبر 751767

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • بلوار نماز باید از بُن‌بست خارج شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز