Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شناسایی ۴۰۰ ویژه خوار از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ ویژه‌خوار، اسکان و حتی غذای نوروز را مهمان جیب بازنشستگان بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در صفحه اینستاگرامی خود در این باره نوشت: طبق گزارش عضو جدید منصوب اینجانب در هیئت مدیره شرکت هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، بیش از ۴۰۰ ویژه‌خوار، اسکان و حتی غذای نوروز را مهمان جیب بازنشستگان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعطیلات عید فطر در پیش است. هر ۶۳ هتل و اماکن اقامتی، موظف هستند فاکتورهای مربوطه این افراد را از عید نوروز تا عید فطر یک جا تسویه کنند. در غیر این صورت، ضمن اخذ هزینه‌های مربوطه از مدیر هتل و سفارش شونده و سفارش کننده، اسامی ایشان را منتشر خواهم کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: این بذل و بخشش‌ها را از جیب چه کسانی انجام می‌دادند؟! همه بدانند در دفاع از بیت‌المال با احدی تعارف نداریم و به حول و قوه الهی دیگر اجازه این ویژه خواری‌ها به احدی داده نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری میعاد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • آدم ربایی در شیراز
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • ببینید | سحابی مدیرعامل رایمند: قوانین نه تنها به نفع تولیدکننده نیست بلکه به ضرر آن است
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند