Web Analytics Made Easy - Statcounter

به زیر کشیدن نظام سلطه و قطع کردن ریشه سلطه گری، خواستگاهی بود که امام و امت در پی آن بودند و آن را محقق کردند.به گزارش بلاغ،حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که در روز گذشته با حضور آحاد مردم و مسئولین استان در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه بلند و آرمان بی عیب و نقص معمار کبیر انقلاب در طول نیم قرن اخیر حیرت رهبران سیاسی دنیا را به همراه داشته است؛ سیره و سبک زندگی سیاسی امام(ره) در تاریخ به یادگار می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیام امام خمینی (ره) و رهبری ایشان در تاریخ انقلاب بی شباهت به زندگی معصومین و پبامبران نیست؛ همانگونه که موسی نبی(ع) علیه فرعون قیام کرد خمینی کبیر نیز علیه فرعونیان جهان برای آزادی و عدالت خواهی قیام کرد و بساط سلطه و زورگویی را برچید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امام برای ما پیامبر زمانه بود امام هم رییس مدینه انقلاب بود و هم مربی کاملی برای تربیت نیروهای انقلابی به حساب می آمد چراکه نفس مسیحایی او و کلام نافذش سبب شد تا انقلابی بی نظیر و با آرمانی بلند تشکیل شود.

مظفر با اشاره به قیام امام در اوج اندیشه کمونیست و لیبرالیسم، گفت: انقلاب کردن و ایجاد اندیشه‌ای مخالف نظام سرمایه داری در دنیایی که اندیشه های کمونیستی و لیبرالیستی حرف اول را می‌زدند و بر شرق و غرب جهان حکومت می‌کردند کار دشواری بود و در آن برحه از زمان این مهم جز با نفس مسیحایی امام محقق نمی‌شد.

وی افزود: امروزه اقتدار جمهوری اسلامی و کرنش دولت‌های عربی و اروپایی در مقابل کشورمان مدیون نگاه بلند امام است؛ به زیر کشیدن نظام سلطه و قطع کردن ریشه آن خواستگاهی بود که امام و امت در پی آن بودند و به لطف خدا به آن دست پیدا کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام را وظیفه ی مردم ایران و همه ی آزادی خواهان برشمرد و گفت: قطعا دستاوردها و عزتی که خمینی کبیر با خود برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است از ذهن هیچ یک از مردم پاک نخواهد شد و به پاس این اعجاز هرساله با آرمان امام عهد و پیمان می بندند.

مظفر با اشاره به انتخاب به جا و درست جانشین معمار کبیر انقلاب که توسط مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد، تصریح کرد: پس از ارتحال امام(ره) معاندین نظام با فتنه افکنی و پخش شایعه‌هایی سعی در برهم زدن انقلاب داشتند و عنوان می‌کردند که انقلاب بدون امام خمینی (ره) افول خواهد کرد و دوام نخواهد داشت.

وی افزود: اما خوشبختانه انتخاب به حق و شایسته ی سیدعلی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی خاری بود که در چشم دشمنان نظام فرو رفت و تمام دشمنی‌ها و فتنه‌های خناسان نقش بر آب شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ناکامی دشمنان انقلاب از آن جهت بود که آنان گمان می‌بردند که بعد امام خمینی (ره) کسی توانایی اداره نظام اسلامی را ندارد و از آن فکر و آرمان فاصله خواهد داشت اما دیدیم که رهبر انقلاب پس از منصوب شدن این جملات را بیان کردند و گفتند راه امام (ره) الگو و چراغ هدایت انقلاب اسلامی است و ادامه انقلاب با همان فکر و اندیشه معمار کبیر انقلاب به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس