Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با صدرنشینی تیم ایران به پایان رسید و شاگردان کولاکوویچ موفق شدند نمایش‌های خوبی داشته باشند.

در پایان هفته اول رقابت‌ها امیر غفور با کسب 48 امتیاز در رده پنجم امتیازآورترین بازیکنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیوکا از کشور روسیه با 64 امتیاز در رده نخست این رده‌بندی ایستاد.

رده‌ی چهارم بهترین مدافعان و رده سوم بهترین سرویس‌زننده‌ها در اختیار محمد موسوی بازیکن با تجربه و موفق ایران است تا موسوی در این مسابقات با 5 امتیاز سرویس، عملکرد خوبی داشته باشد. پوریا فیاضی از ایران با 4 امتیاز سرویس در رده‌ی پنجم بهترین سرویس‌زننده‌ها ایستاد.

بهترین پاسور مسابقات در پایان هفته اول اما سعید معروف، کاپیتان موفق تیم ملی ایران بود. معروف عملکرد درخشانی در هفته اول از خود به جای گذاشت و توانست با میانگین 13 پاس منجر به امتیاز در هر ست، بالاتر از دیگران قرار گیرد.

محمدرضا حضرت‌پور دیگر بازیکن تیم ایران بود که توانست در رتبه‌ی سوم بهترین دریافت‌کنندگان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک دفاعی آرسنال، اعتراف قابل توجهی در مورد توانایی‌های رودری، تاره منچسترسیتی، داشته است.

آرسنال و سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند و سیتي با حضور پپ گواردیولا به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره است.

مسیر قهرمانی لیگ برتر همچنان در دستان قهرمان فصل پیش است و در صورت پیروزی در چهار بازی باقی‌مانده این فصل، سیتی دوباره جام را بالای سر می‌برد.

با این حال، آرسنال بار دیگر در این فصل عملکرد موفقی در تلاش برای کسب جام برداشته و بخش بزرگی از موفقیت‌های مداوم آن‌ها را می‌توان مدیون عملکرد دکلان رایس، در نظر گرفت.

از دکلان رایس در طی مصاحبه جدیدی با اتلتیک، پرسیده شد که چه احساسی نسبت به رقابت با رودری هم در زمین و هم در نبرد قهرمانی لیگ برتر دارد. رایس اینطور پاسخ داد: "باید بگویم که از آن لذت می‌برم. اینطور احساس می‌کنم که ما بازیکنان متفاوتی هستی. او در اسپانیا به دنیا آمده و همیشه یک شماره 6 واقعی بوده است.

از نحوه بازی او می‌توان فهمید که مدت زیادی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده است. او بسیار ساختارمندتر از من است. می‌توانم بگویم که خیلی بی‌تفاوت‌تر هستم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شاید در آن ما مکمل یکدیگر هستیم، اما بدون شک، او در جهان بهترین است."

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!