Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای مطرح کرد: قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نخستین نسیم دل‌نواز بیداری اسلامی را به طوفان عظیم انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ پیوند داد و راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به همه بیداردلان تاریخ آموخت.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«باسمه‌تعالی»

قیام مردمی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ سرچشمه زاینده بیداری اسلامی و سرآغاز خجسته انقلاب اسلامی بود که با خواست خداوند منان، تدبیر و رهبری داهیانه امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و همت و بصیرت مردم انقلابی ایران؛ این روز که بنا بود به ریشه‌کنی و خاموشی اعتراضات و حرکت‌های انقلابی منجر شود؛ در عمل به مقدمه‌ای هدایت‌گر برای نهضت بزرگ و جهانی حضرت امام (رحمت‌الله علیه) منجر شد و تحولی عمیق و بنیادین در حوزه اندیشه سیاسی جهان ایجاد کرد و به لطف الهی، ملت شریف ایران اسلامی را برای همیشه از سیطره استعمار و استثمار بیگانگان رهایی بخشید و نور امید را در دل‌های همه ستمدیدگان و آزادی‌جویان سراسر عالم روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش ماندگار قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نخستین نسیم دل‌نواز بیداری اسلامی را به طوفان عظیم انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ پیوند داد و راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به همه بیداردلان تاریخ آموخت و همچنان، نخستین معلم مبارزه با ظلم و جور دیکتاتوری و استعمارگران در دوران معاصر است.

بی‌تردید این قیام ارزشمند مردمی، بدون هدایت و وجود رهبر و پیشوای شریف و بزرگوارش، این‌گونه اثرگذار و بی‌نظیر نمی‌شد؛ رهبر عزتمند و عزت‌آفرینی که تا واپسین لحظات حیات بابرکتش در خردادماه ۱۳۶۸ لحظه‌ای از اندیشه حمایت از مستضعفان عالم کوتاه نیامد و همواره و در همه حال بر مردم‌سالاری دینی و ارزش قشر مستضعف جامعه تأکید داشت و تا امروز که سی سال از ارتحال آن وجود شریف می‌گذرد؛ به لطف الهی پرچم انقلاب اسلامی برآمده از قیام ۱۵ خرداد با همان صلابت و حتی پخته‌تر و منسجم‌تر از همیشه بر دوش فرزند خلف امام روح‌الله (رحمت‌الله علیه)؛ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آماده ورود به مسیر عزتمند گام دوم انقلاب اسلامی چهل‌ساله است و با رهبری حکیمانه آن، ولی والامقام به سلامت از انواع تهدید‌های سخت و نرم دشمنان قسم‌خورده و دوستان فریب‌خورده‌اش عبور خواهد کرد؛ ان‌شاءالله.

ملت شریف و روزه‌دار ایران اسلامی، امسال در حالی وارد دو مناسبت اثرگذار و گرامی خرداد می‌شود که عید سعید فطر؛ بزرگ‌ترین عید مسلمانان را پیش رو دارد؛ عیدی که پس از سی‌روز تلاش و روزه‌داری و اطاعت از امر خداوند متعال، فصل پاداش عظیم آفریدگار مهربان است و رحمت الهی را بشارت می‌دهد.

اجتماع باشکوه مسلمانان جهان در این روز، گران‌قدر است و همدلی با نیازمندان مؤمن با پرداخت زکات فطره محقق می‌شود و در برقراری پیوند و همدلی میان مسلمانان اثرگذار است و اتحاد شکوهمند مسلمانان را نمایش می‌دهد.

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی (رحمت‌الله علیه)؛ یاد وخاطره آن امام عظیم الشأن و شهدای بزرگوار قیام مقدس پانزده خرداد ۱۳۴۲ را گرامی می‌دارد و هم‌زمانی این دو مناسبت با عید سعید فطر را به فال نیک گرفته امیدوار است؛ سالگرد سی‌ساله بیعت مردم شریف ایران اسلامی با حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا تقدیم پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی به حجت حق (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) تداوم یابد و به‌زودی نماز عید فطر را همراه رهبر عزیزمان به امامت نرگس خوش‌ریحان زهرای مرضیه (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) اقامه کنیم. ان‌شاءالله تعالی.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود