Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@15:36:53 GMT

پمپئو: ایرانی‌ها هنوز با ما تماسی نگرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۳۶۵۶

ساعت 24- وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با رادیو و تلویزیون سوییس مجددا به موضوع تماس و مذاکره تهران-واشنگتن پرداخت.

 مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با رادیو و تلویزیون سوییس گفت: ایرانی‌ها هنوز با ما تماسی نگرفته‌اند.

مایک پمپئو در گفت‌وگوی اختصاصی با رادیو و تلویزیون سوییس در پاسخ به این سوال که آیا شما به برن شماره تلفنی داده‌اید که ایرانی‌ها مستقیما بتوانند با دونالد ترامپ تماس بگیرند، گفت: «ایرانی‌ها اگر بخواهند؛ می‌دانند که چگونه با ما تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای مذاکره آماده هستیم».(!)

پمپئو در این حال تاکید کرد: «من می‌خواهم یادآوری کنم که ما انتظارات ساده‌ای داریم. اینکه ایران برنامه اتمی خود را متوقف سازد؛ چرا که سلاح اتمی یک خطری است برای همه کشورها حتی سوییس».(!)

وی روز گذشته نیز که در اقامتگاه هیأت دیپلماتیک آمریکا در شهر «برن» سوئیس با خبرنگاران سخن می‌گفت، در واکنش به گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که این گزارش «نگرانی‌هایی واقعی درباره اینکه آیا ایران همچنان به برجام پایبند است یا نه، به وجود می‌آورد.»

به گفته پمپئو، آمریکا نه تنها از تولید مواد شکافت‌پذیر، بلکه از دیگر عناصر برنامه هسته‌ای ایران نیز نگران است.

نگرانی وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال عدم پایبندی ایران به برجام در حالی صورت می‌گیرد که دولت ترامپ اردیبهشت ماه سال گذشته بدون هیچ دلیلی و با وجود پایبندی کامل ایران به برجام به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز دختر در خرم آباد گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر دفتر امور بانوان استانداری با همکاری بسیج جامعه زنان برنامه‌های متنوعی را طی شش ماه در استان اجرا خواهد کرد.
 فریبا ولی پوری با بیان اینکه در این روز در استان برنامه‌های مختلفی ازجمله جشن روز دختر، حضور دختران استان در پایگاه‌های نماز جمعه، تجلیل از دختران ورزشکار فرهنگی و علمی، تجلیل فرزندان شهدای امنیت و مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد گفت: از دیگر برنامه‌های هفته و روز دختر جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، جشن بانوی کرامت، چتر مهربانی مسابقات ورزشی جام شهدای زن و کودکان غزه نیز برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد