Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مادر تایوانی که با قرار دادن فرزندش در یک ساک دستی موجب مرگش شده بود به زندان محکوم شد. این زن که نوزاد خود را در یک ساک دستی قرار داده بود موجب خفه شدن این کودک شد. جسد بی جان این نوزاد در داخل  ساک دستی در حالی که بر روی یک اسکوتر قرار داشت پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس محلی تایوان" لای" ۲۱ ساله را پس از پیدا شدن ساک دستی و محرز شدن مرگ کودکش دستگیر کرد. اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شدند، اما پس از بررسی تیم پزشکی اعلام کرد که این کودک که تنها سه روز از تولدش می‌گذشت در اثر خفگی جانش را از دست داده است. این اتفاق در منطقه " سانژیا" در شمال شهر تایپه رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایوان این ساک توسط مالک اسکوتر پیدا شد. این مرد هنگامی که قصد سوار شدن اسکوتر خود را داشت متوجه ساک شد. او بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد.

کالبدشکافی جسد نوزاد نشان داد که مرگ در اثر خفگی و به علت نرسیدن اکسیژن به نوزاد رخ داده است. این زن پس از بازداشت گفت که این نوزاد دومین فرزندش بوده که بدنیا آورده بود. بنا به اعتراف این زن این نوزاد در تاریخ ۱۸ آگوست و در حمام خانه مادرش بدنیا آمده بود. هنوز انگیزه این مادر جوان از کشتن فرزندش مشخص نشده است.

این مادر جوان در یکی از دادگاه‌های تایپه حضور یافت و ابتدا با حکم قاضی دادگاه به تحمل ۷ سال زندان محکوم شد. در ادامه دادگاه با توجه به شرایط زندگی این زن جوان و سن کم او  حکم را تغییر داد. در پایان دادگاه این زن به تحمل ۳ سال و ۸ ماه زندان محکوم شد.
گفتنی است؛ به این دلیل که فرزند اول این زن توسط والدینش نگهداری می‌شود می‌تواند درخواست تجدید نظر خود را نیز ارائه کند.

انتهای پیام/

کشتن آگاهانه نوزاد بیچاره توسط مادر جوان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تایوان وحشتناک ترین ها نوزاد مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!

دریافت 6 MB کد خبر 6096391

دیگر خبرها

  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد