Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت سی‌امین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری موفق شدند مقدار یک تن و ۶۸۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد در مرزبانی استان اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی میرجاوه مطلع و با رصد عملیاتی دقیق و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

سرهنگ "ملاشاهی" در ادامه افزود: مرزداران دلاو هنگ مرزی میرجاوه برای انهدام این باند بزرگ مواد مخدر در قالب چند تیم‌های پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان و همکاری اداره اطلاعات شهرستان موفق شدند مقدار یک تن و ۶۸۵ کیلو گرم تریاک را کشف کنند.

وی در پایان با تشکر از همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان سیستان و بلوچستان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.ا

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر