Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد روح الله گمار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه طی ۱۲ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند ۴ فقره تصادف جرحی رخ داده که ۲ تن از هموطنانمان در این تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: نخستین حادثه در جاده فرعی فارسبان- فیروزان تقاطع روستای زرین باغ بین خودرو پراید و تراکتور رخ داد و ۳ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه نهاوند با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ کودک و یک مرد دچار سانحه شدند، گفت: تا کنون یکی از کودکان به علت شد جراحات وارده فوت کرده و متاسفانه حال کودک دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

وی گفت: در تصادف صبح امروز وانت بار با موتور سیکلت نیز متاسفانه راننده موتور سیکلت که اهل روستای گیل آباد بود به علت شدت جراحات بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه نهاوند با اشاره به وقوع سومین تصادف در جاده نهاوند-کرمانشاه تقاطع روستای کفراش بین خودرو وانت بار و موتور سیکلت، گفت: حال راننده موتور سیکلت وخیم گزارش شده است.

سرگرد گمار از وقوع چهارمین تصادف دقایقی قبل در جاده نهاوند- فیروزان تقاطع روستای دهفول بین خودرو سمند و موتور سیکلت خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه نیز حال راننده موتور سیکلت وخیم گزارش شده است.

وی گفت: رانندگان با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و همچنین تردد کشاورزان با موتور سیکلت در محورهای روستایی شهرستان ضمن رعایت فاصله طولی و همچنی توجه به جلو از سبقت های حادثه ساز نیز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه نهاوند از کشاورزان و راکبان موتور سیکلت خواست با همراه داشتن تجهیزات ایمنی همچون کلاه ایمنی از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

کد خبر 4633391

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان سانحه تصادف رضا عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها