Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  سید شهرام فرزین‌فر، مدیرکل اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت سیمای رسانه ملی با صدور حکمی جعفر صادقی به سمت مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

در حکم صادقی ضمن اشاره به جایگاه و نقش مهم آن مدیریت، همکاری و تعامل سازنده با مدیریت‌های ذیربط در معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت و معاونت سیما و همچنین هماهنگی با سایر مدیریت‌های این اداره کل تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین‌فر در راستای اجرای کامل وظایف آن مدیریت، اهتمام ویژه صادقی به ادامه روند پیاده‌سازی و استقرار سیستم جامع اطلاعاتی و عملیاتی سیما، ایجاد یکپارچگی و انسجام در فعالیت‌های تخصصی مرتبط با فناوری اطلاعات، نیازسنجی، طراحی، پیاده‌سازی، نگهداری و پشتیبانی نرم افزارهای تخصصی و کاربردی، بانک‌های اطلاعاتی و اینترانت سیما، بررسی و تجزیه و تحلیل و پیشنهاد بهبود در خصوص ماموریت، ساختار سازمانی، شرح وظایف، شناسنامه‌های شغلی، الگوی نیروی انسانی و هم ترازی مدیران حوزه سیما، استانداردسازی و بهبود فرآیندها، روش‌های انجام کار و فرم های حوزه سیما به منظور اجرای بهینه فعالیت‌ها و همچنین طراحی، تدوین، ارزیابی و بروزرسانی نظام‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها، استانداردها، نرخ‌ها و شاخصه‌های مورد نیاز حوزه سیما و نظارت بر حسن اجرای آنها را خواستار شده است.‌

همچنین در این حکم مدیرکل اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت سیما از زحمات و خدمات ارزشمند امیر عربلو در طول مدت تصدی آن مدیریت تشکر و قدردانی نموده و وی را به سمت مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های معاونت سیما منصوب کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف جعفر صادقی معاونت پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»