Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@22:45:10 GMT

سوژه روز؛ ۷ تیم شهرستانی سرمربی ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۵۳۲

 مهم‌ترین دوران فصل فوتبال، دوران پیش از شروع بازی‌هاست به این دلیل که در این دوران، تیم با انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسا برای بازی‌های لیگ آماده می‌شود که از نگاه برخی تیم‌ها کم‌اهمیت‌ترین زمان تمرین است! شاید برای مدیران این تیم‌ها همین که بازیکنان پیراهن تیم را بر تن می‌کنند و ۹۰ دقیقه می‌دوند کافی است! در حالی که میزان دوندگی و میزان موقعیت‌هایی که تیم ایجاد می‌کند، مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌دلیل نیست که میزان دوندگی در بازی‌های لیگ برتر پایین است و میانگین گلزنی هیچ تیمی در لیگ برتر ۲ گل در هر بازی نیست و ۹ تیم هم هستند که به طور معدل در هر بازی یک گل هم نزده‌اند.

در بین تیم‌های شهرستانی که بدون سرمربی هستند تراکتورسازی مدعی قهرمانی است. نساجی مازندران و صنعت نفت پرطرفدار هستند. شاهین شهرداری بوشهر هم، چنین وضعیتی دارد که دیروز اعلام شد مدیرعاملش نیز استعفا کرده است. انتخاب سرمربی در فوتبال حرفه‌ای پیش از پایان فصل صورت می‌گیرد. پیش از اینکه بازی‌ها تمام شود اگر باشگاه بخواهد با مربی ادامه دهد به طور رسمی اعلام می‌کند و اگر نیت، جذب مربی جدید باشد در همان موقع این کار را انجام می‌دهد. در نتیجه با تعطیلی بازی‌ها تیم تکلیف خود را می‌داند و باشگاه نسبت به جذب بازیکن اقدام می‌کند چراکه سرمربی بعد از اتمام بازی‌ها به باشگاه لیست می‌دهد. در فوتبال ایران، اما قضیه برعکس است. باشگاه ابتدا بازیکن جذب می‌کند و بعد سرمربی!

این یک اصل در فوتبال است. تیم باید ۶ تا ۸ هفته در دوران آماده‌سازی با همه نفرات تمرین کند که از سوی خیلی از تیم‌ها نادیده گرفته می‌شود و نتیجه این بی‌توجهی این است که فوتبال باشگاهی در سال‌های اخیر رشد نکرده است.

وضعیت کادر فنی تیم‌های لیگ برتری در فصل ۹۹-۹۸،

۱-پرسپولیس (برانکو) ۲- سپاهان (امیر قلعه‌نویی) ۳- استقلال (؟) ۴- پدیده شهرخودرو (یحیی گل‌محمدی) ۵- تراکتورسازی (؟) ۶- ذوب‌آهن (علیرضا منصوریان) ۷- سایپا (ابراهیم صادقی) ۸- فولاد (جواد نکونام) ۹- صنعت نفت آبادان (؟) ۱۰- نساجی مازندران (؟) ۱۱- پیکان (حسین فرکی) ۱۲- پارس جنوبی جم (؟) ۱۳- ماشین‌سازی تبریز (؟) ۱۴- نفت مسجدسلیمان (؟) ۱۵- شاهین شهرداری بوشهر (؟) ۱۶- گل‌گهر سیرجان (وینگو بگوویچ).

 

خبر ورزشی 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم