Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:28:11 GMT

امام راخل از جهات مختلف دارای شخصیتی بی بدیل بود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۷۰۴

امام راخل از جهات مختلف دارای شخصیتی بی بدیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، با بیان اینکه معرفی و تبیین جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) در جامعه باید به شکل واقعی و جامع صورت بگیرد، افزود: امام خمینی (ره) دارای خصوصیات شخصیتی و مدیریتی ویژه ای بوده‌اند که باید هر بخش در جایگاه خود مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در طول زندگی خویش همواره دارای شخصیت والایی بود و هنوز هم جایگاه ایشان در تاریخ ستودنی است.

حسینی با تاکید بر اینکه حضرت امام، درک و فهم بسیار درستی از مسائل جهانی داشت و هرگز امر و نهی بیگانگان ازجمله آمریکاییان را بر نمی‌تابید، افزود: حضرت امام خمینی (ره) از جهات مختلف ازجمله وارستگی، علم، معنویت، روشنگری و آینده نگری، شخصیتی بی بدیل بود که شاگردانش تربیت شده در مکتبش، توانستند فکر و اندیشه انقلاب و اسلامی ایشان را بسط و گسترش دهند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می‌توان از موانع، چالش‌ها و مشکلات، عبور کرد و در زمان حاضر نیز جمهوری اسلامی ایران، دست برتر در منطقه را دارد و آمریکاییان با حضور خود در منطقه، هیاهو به راه انداختند اما رهبری، قاطعانه فرمودند که نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه هر کجا که از تفکر انقلابی و اندیشه و راه امام فاصله گرفته‌ایم به مشکل برخوردیم و اگر ضعفی بوده است در کارگزاران بوده است که باید حل شود، افزود: امام شخصیت جامع الاطراف بوده و زهد، وارستگی، بی اعتنایی به دنیا و اهل عبادت بودن از ویژگی‌های مهم امام راحل بود.

حسینی با بیان اینکه مقام والای امام به خاطر راز و نیاز شبانه، نیایش و تضرع به درگاه الهی بود و همواره تکلیف خود را انجام می‌داد، افزود: نباید اجازه بدهیم برخی‌ها به خاطر تأمین و توجیه منافع شخصی و گروهی خود شخصیت امام خمینی (ره) را تحریف کنند و باید در مقابل تحریف شخصیت امام خمینی (ره) بایستیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان اسلام، هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آمد و امروز نیز مقام معظم رهبری، همین روحیه و روش را دارد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه هر کجا از تفکر و راه امام خمینی (ره) فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم، افزود: امروز امام الگو برای مدیران، کارگزاران نظام اسلامی است و هرچه مشی آنها به موضع امام نزدیک باشد، می‌توانند ادعا کنند که انقلابی هستند.

وی با یادآوری پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۷، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در تضاد یا سیاست‌های مختلف استکبار عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ و شگرف در جهان بود که باعث شد معادلات جهانی به هم برخورد.

حسینی ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی، در برابر هجمه‌های دشمنان، عامل بازدارنده شده است و اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، عمل شود به حتم خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

کد خبر 4633374

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسینی اصولگرایان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟