Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@22:37:10 GMT

عضو تیم فشار حداکثری ترامپ بر ایران بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۷۴۹

عضو تیم فشار حداکثری ترامپ بر ایران بازداشت شد

«جورج نادر» یکی از اعضای تیم فشار حداکثری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر ایران به اتهام انتشار تصاویر تعرض جنسی به کودکان در شهر نیویورک بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، شبکه سی ان ان روز سه شنبه به نقل از دادستان فدرال شهر نیویورک افزود، «جورج عارف نادر» شهروند آمریکایی لبنانی تبار که یکی از شاهدان اصلی گزارش «رابرت مولر» بازرس ویژه تحقیقات در باره نقش روسیه درانتخابات ۲۰۱۶ آمریکا بود، روز گذشته بدلیل انتشار تصاویر تعرض جنسی به کودکان زیر سن قانونی در فرودگاه جان اف کندی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش وزارت دادگستری آمریکا، وی پیش از این نیز در سال ۱۹۹۱ به دلیل اتهام تعرض جنسی به کودکان مورد بازداشت قرار گرفته بود.

بنابر اعلام وزارت دادگستری، در صورت ثابت شدن اتهام وارده به نادر وی به ۱۵ تا ۴۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

عارف نادر علاوه بر حضور در تیم فشار حداکثری دونالد ترامپ بر ایران به‌عنوان رابط و لابی گر میان تجار آمریکا با کشور‌های منطقه خلیج فارس بویژه عربستان و امارات شناخته می‌شود.

نادر همچنین مشاور کنونی شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و مشاور اریک پرنس رئیس شرکت امنیتی بلک واتر است.

بازرس مولر در سال ۲۰۱۸، از نادر به اتهام دست داشتن امارات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا بازجویی کرد.

ترامپ اردیبهشت ماه سال گذشته با خروج از توافق هسته‌ای ۱+۵ با ایران، تحریم‌ها علیه تهران را برگرداند که کشور‌های مختلف بویژه امضا کنندگان این توافق با محکوم کردن این اقدام اعلام کردند که به برجام پایبند بوده و سازوکار‌هایی را برای ادامه تجارت با ایران از جمله از طریق اینستکس ایجاد می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA

روزنامه لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داد که پلیس بیش از ۲۰۰ نفر را در جریان سرکوب معترضان طرفدار فلسطین در مقابل دانشگاه یوسی‌ال‌ای دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه روز پنجشنبه به نقل از مقامات اداره پلیس لس‌آنجلس نوشت که در مجموع ۲۰۹ نفر بازداشت شدند. در همین حال، ژن بلوک، رئیس دانشگاه UCLA در پیامی به جامعه دانشگاهی گفت که حدود ۳۰۰ معترض هم پراکنده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پردیس‌های دانشگاهی ایالات متحده، از جمله دانشگاه‌های مؤسسات برتر، اخیراً به کانون خشم نسبت به عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کمک‌های دولت آمریکا به تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

پس از تصویب لوایح کمک‌های خارجی تکمیلی در کنگره آمریکا که مجموعاً ۹۵.۳ میلیارد دلار برای اوکراین، اسرائیل و منطقه هند و اقیانوس آرام را شامل می‌شود، اعتراضات با قدرتی دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است