Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاحتی گفت: مدیریت و بینش سیاسی مقام معظم رهبری در همه حوزه‌های کلان ملی و فرا ملی بی‌نظیر است، این را خود دشمنان نظام هم اذعان دارند.

«فرهاد فلاحتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل با بینش قوی سیاسی که داشتند، خیلی از مسائل سخت افزاری که آن زمان بود، مانند دفاع مقدس را به بهترین شکل مدیریت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دوران رهبری مقام معظم رهبری یک دوره طلایی در تاریخ سیاسی کشور است، اظهار داشت: ایشان یک انسان عارف، با اخلاق و رهبری سیاسی که بهترین و قوی ترین مدیریت را در دنیای پر تلاطم امروز از ایشان شاهد هستیم.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه از زمان انتصاب مقام معظم رهبری تا امروز ذره‌ای نمی توان در راهبردها و مدیریت‌های استراتژیک و حوزه‌های کلان ملی و فرا ملی، رهبری ایشان را به چالش کشید، چراکه بهترین مدیریت‌ها را در حوزه‌های مختلف داشتند، گفت: در تمامی حوزه‌ها حتی دشمنان نظام به مدیریت بسیار خوب مقام معظم رهبری اعتراف دارند.

 

فلاحتی ادامه داد: طبق اعتراف خود دشمنان نظام، نمی توان بر زندگی رهبری، روند هدایت ها و حمایت هایی که از جمهوری اسلامی دارند، راهبردهای نظام، مباحث هسته ای و مربوطه به فتنه 88 و مسائل متعددی که رهبری داشتند، نکته ای وارد کرد و همه آنها اعتراف دارند که بهتر از این نمی شده مدیریت کرد و ما هم در داخل این را به طور شفاف لمس می کنیم.

 

مشکلات کشور بدلیل بی‌توجهی به منویات مقام معظم رهبری است 

وی افزود: در طول این چهل سال هر جا جمهوری اسلامی از نقطه بلند و روشن خودش افتاده و یا به آن نرسیده است، بدلیل بی توجهی مسئولان به فرمایشات رهبری بوده و اینکه در آن مسیری که ایشان روشن کردند و تذکر داده اند حرکت نکرده ایم.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه شرایطی که رهبری در طول 30 سال گذشته تا امروز داشتند، برخی از فرازهای تاریخ ما از دوره امام راحل سخت‌تر بوده و ایشان با شرایط سخت تری مواجه بودند، گفت: خیلی از مسائل را که در رهبری امام راحل بعد از پیروزی انقلاب نگاه می کنیم، معمولا فتنه‌های سخت افزاری است مانند جنگ تحمیلی که دشمن و نیروهای او مشخص است، اما رهبری مقام معظم رهبری، در فضای نرم افزاری و با جنگ فرهنگی مطرح است، این شناخت و مدیریت کردن آن سخت تر است.

 

فلاحتی گفت: فضای غبارآلود فتنه 88 و فتنه های مختلف، مباحث نفوذ و جاسوسی در کشور و موارد اقتصادی و غیره همه اینها مباحث نرم افزاری است که از طرف دشمن برای کشور طرح می شود که شناخت آنها سخت است.

 

وی افزود: با این شرایط جنگ نرم دشمن؛ رشد علمی کشور، خوداتکایی، مسائل دفاعی و غیره خوب بوده و ما حالت پیش رونده داشته ایم و لذا خدا را شاکر هستیم که خدا چنین رهبر فرزانه ای را به ما لطف کرده است که در چنین دنیای پرتلاتم که کشورها مورد هجمه دشمنان هستند اما ایران اسلامی با هوشمندی مقام معظم رهبری در امنیت است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تمام جاهایی که کشور به بن بست خورده است و یا لطمه دیدیم جاهایی است که به راهبردهای مقام معظم رهبری بی توجهی شده و برخی مسئولان به بازی های سیاسی توجه کردند و حزب و منافع آنها مهمتر از آن ترسیم بوده است، گفت: هر جا به راهکارهای ایشان عمل کردیم موفق بودیم، هر جا منطبق بر ایده و نظرات ایشان شدیم شکوه و عظمت ما قابل مثال زدن است.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام خمینی ره ارتحال امام ره راهپیمایی روز قدس دهه کرامت اردبیل خبرگزاری شبستان قیام ۱۵ خرداد ۱۴ خرداد روز قدس مدیریت بی نظیر دشمنان نظام ایران اسلامی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر