Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@16:28:09 GMT

دشمن از اقتدار نظامی کشور بیمناک است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۹۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن به نقل از ایرنا- اکبر ترکی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در جوار مسجد صاحب زمان شهر داران (بخش مرکزی فریدن) افزود: اصل و بنیاد انقلاب اسلامی دفاع از اسلام و مسلمانان است که تنها با حفظ همبستگی و به‌کارگیری تمام توان در همه بخش‌ها می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم.

به گفته وی دشمن اگر بداند در جنگی نتیجه مثبت می‌گیرد آن را آغاز خواهد کرد این در حالی است که با نیروهای انقلاب و دلیر و همبسته دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی پیروی از رهبری و اصل ولایت فقیه، وجود نیروی انسانی توانمند و باور نیرومند را سه عاملی دانست که کشور با تکیه بر آنتوانسته روی پای خود بایستد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن گسیل ناوهای جنگی خود را به رخ ما می‌کشد ولی خوب می‌داند که ایران توانایی این را دارد که تمام ساز و برگ و ناوهای جنگی را در فاصله ۲ هزار کیلومتری مرزهای خود نابود کند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان وبویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترجیح ما جنگ نیست امااگر دشمن بخواهد کاری کندجواب دندان‌شکنی به او خواهیم داد، افزود: دنیا و اقتصاد جهان حتی اقتصاد آمریکا آمادگی جنگ ندارد و این سر و صداها جز جنگ روانی چیز دیگری نیست.

ترکی با بیان اینکه ما امت شهادت طلب هستیم، افزود: دشمنان و بدخواهان داخلی تلاش کردند ما را بترسانند اما تسلیم شدن و گفتگو و نشستن پای میز توضیح برای ما خفت است چرا که نتیجه‌ای نخواهد داشت و این مساله را باید به خوبی درک کرد.

وی هدف از طرح آمریکایی "معامله قرن" را سرنگونی فلسطین و جایگاه بخشی گسترده به صهیونیسم دانست و افزود: امروز گواه شکست مفتضحانه آمریکا و هم پیمانانش در این باره هستیم به طوری که بسیاری از کشورها مخالفت روشن خود را با این نیرنگ شوم اعلام کرده‌اند.

ترکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرکت بخش‌های گوناگون کشور باید بر پایه گام دوم انقلاب باشد، افزود: دولتمردان ما باید تلاش حداکثری خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

به گفته وی دشمن بر روی معیشت مردم سرمایه گذاری کرده است و برای مدیریت این مساله باید اقدام بنیادی بشود.

ترکی به تغییرات مدیریتی در برخی بخش‌ها اشاره کرد و افزود: مفاسد اقتصادی و اجتماعی و سوء مدیریت‌ها با این تغییرات باید برچیده شود، بدنه اجرایی کشور باید به سمت به کارگیری نیروهای انقلابی پرکار، مؤمن و دلیر حرکت کندو این مساله باید در مقاطع سرنوشت‌ساز آتی مورد توجه و اهتمام اقشار مردمی قرار بگیرد.

وی به پیگیری‌های خود درباره امتیاز منطقه بی‌بهره شهرستان فریدن، فرونشست زمین در دامنه، طرح فاضلاب شهرهای غرب استان، شهرک گلخانه‌ای و شهرک صنایع غذایی دامنه، توسعه و تجهیز بیمارستان شهید رجایی شهر داران اشاره کرد و افزود: طرح آبرسانی پایدار به شهرستان‌های غرب استان در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36

نگاهی به تمام قهرمانان باشگاهی فوتبال اسپانیا در لالیگا انداخته‌ایم.

طرفداری | پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه و البته باخت بارسلونا برابر ژیرونا، قهرمانی شماره 36 لوس بلانکوس در لالیگا را قطعی کرد.

تاریخچه لالیگا

پریمِرا دیویژن یا لالیگا نام شناخته شده رقابت‌های باشگاهی فوتبال اسپانیاست و این لیگ در حال حاضر با شرکت 20 تیم انجام می‌شود. لالیگا از سال ۱۹۲۹ هر ساله برگزار می‌شود، 62 تیم، طعم حضور در این مسابقات را چشیده‌اند. از سال ۱۹۹۷ به بعد نیز هر فصل مسابقات با حضور بیست تیم برگزار می‌شود. در پایان هر فصل سه تیم انتهایی جدول به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و سه تیم دیگر جای آن‌ها را می‌گیرند.

رئال مادرید با ۳۶ عنوان قهرمانی، رکورددار بلامنازع این رقابت‌هاست و آخرین بار آن‌ها در فصل 24-2023 بر بام فوتبال اسپانیا ایستادند. لالیگا شاهد دوره‌هایی از سلطه تیم‌های مختلف بوده است:

دهه 1940: دوران طلایی والنسیا، اتلتیکو مادرید و بارسلونا

دهه 1950: نبردی تنگاتنگ بین رئال مادرید و بارسلونا و کسب 4 عنوان قهرمانی توسط هر دو تیم

دهه‌های 1960 و 1970: سلطه بی‌چون و چرای رئال مادرید با کسب 14 عنوان قهرمانی

دهه‌های 1980 و 1990: رئال مادرید همچنان قدرتی بلامنازع در این رقابت‌هاست، اما ظهور دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد و کسب 2 عنوان قهرمانی توسط هر کدام، تا حدی نشان از قدرت‌های دیگر در این لیگ می‌داد.

از دهه 1990 به بعد: از دهه 90 میلادی تا به الان شاهد قدرت‌نمایی بارسلونا در لالیگا بوده‌ایم. آبی‌اناری‌ها در این مدت صاحب 17 عنوان قهرمانی در لالیگا شده‌اند در صورتی که رئال مادرید 11 قهرمانی را کسب کرده است. همچنین لالیگا قهرمانان دیگری چون والنسیا و دپورتیوو لاکرونیا را هم به چشم دیده است.

جود بلینگام در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید قهرمان لالیگا شد تمام قهرمان‌های لالیگا

در این بخش نگاهی به تمام قهرمان‌های لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا انداخته‌ایم. اولین قهرمانی این دوره از مسابقات که از سال 1929 شروع شده است با نام بارسلونا رقم خورده است و رئال مادرید هم با 36 قهرمانی، رکورددار قهرمانی در لالیگاست. بارسلونا با 27 و اتلتیکو مادرید با 11 قهرمانی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

باشگاهتعداد قهرمانیتعداد نایب قهرمانیآخرین قهرمانی
رئال مادرید 36 25 2023-24
بارسلونا 27 28 2022-23
اتلتیکو مادرید 11 10 2020-21
اتلتیک بیلبائو 8 7 1983-84
والنسیا 6 6 2003-04
رئال سوسیداد 2 3 1981-82
دپورتیوو لاکرونیا 1 5 1999-2000
سویا 1 4 1945-46
رئال بتیس 1 0 1934-35
رئال مادرید قهرمان لالیگا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است