Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اجازه علما در ارتباط با جمع‌آوری فطریه از طریق درگاه اینترنتی خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند از طریق کد دستوری (#۱*۸۸۷۷*) فطریه خود را به نیازمندان و محرومان بدهند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید پرویز فتاح در ارتباط با جمع‌آوری فطریه اظهار کرد: طبق سنت هر ساله و با توجه به مصوبه شورای عالی زکات کشور و با هماهنگی وزارت کشور، کمیته امداد متولی و مجاز به جمع‌آوری فطریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین زمینه در تمام مصلاها و محل برگزاری نماز عید سعید فطر. پایگاه‌های کمیته امداد و صندوق‌های این نهاد مستقر و آماده جمع‌آوری زکات و فطریه روزه‌داران است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در همین ارتباط صندوق‌هایی برای جمع‌آوری فطریه (عام - سادات) و همچنین کفاره، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این که در تمامی مساجدی که نماز عید سعید فطر برگزار خواهد شد پایگاه‌های کمیته امداد آماده جمع‌آوری فطریه هستند.

فتاح خاطر نشان کرد: در میادین اصلی شهرها و همچنین میادین تهران نیز تمهیداتی برای استقرار صندوق‌ها و پایگاه‌های کمیته امداد در ارتباط با جمع‌آوری فطریه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط و این که شاید تعدادی از هموطنان در مسافرت باشند تمهیداتی نیز برای جمع‌آوری فطریه به صورت اینترنتی و از طریق سایت امداد و البته با اجازه علما در نظر گرفته شده است، ضمن این که هموطنان می‌توانند از طریق کد دستوری (#1*8877*)  فطریه خود را به هر استانی که مد نظرشان است پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری و آیات اعزام فطریه باید پس از جمع‌‌آوری در اسرع وقت در اختیار نیازمندان و محرومان قرار بگیرد و در همین زمینه کمیته امداد اقدام به شناسایی نیازمندان کرده است و مبالغ جمع‌آوری شده در ارتباط با فطریه در روز عید فطر، در همان روز صرف امور محرومان و نیازمندان خواهد شد.

موافقت مراجع تقلید برای اختصاص فطریه به زندانیان غیرعمدآمادگی40 هزار پایگاه کمیته امداد برای دریافت فطریههشدار درباره جمع‌آوری فطریه توسط کلاهبرداران در فضای مجازی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته امداد پرویز فتاح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد پرویز فتاح کمیته امداد پرویز فتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند