Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کولایدر، پروژه جدید کوئنتین تارانتینو به نام «جانگو/زورو» که دنباله فیلم قبلی این کارگردان به نام جانگوی زنجیر گسسته است ساخته خواهد شد. فیلم منتقد پسند جانگوی زنجیر گسسته که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، اولین قدم تارانتینو در ژانر وسترن بود که جیمی فاکس در آن به ایفای نقش اصلی می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در زمان خودش بسیار محبوب شد و دو جایزه اسکار نیز دریافت کرد، که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی برای تارانتینو اشاره کرد.

«جانگو/زورو» بر اساس کتاب مصوری به همین نام است و داستان چند سال بعد از اتفاقاتی که در فیلم جانگوی زنجیر گسسته  افتاده است را روایت می‌کند. تارانتینو نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، اما هنوز حضور او به عنوان کارگردان در ابهام قرار دارد. همانطور که تارانتینو در گذشته گفته بود، او قصد دارد بعد از کارگردانی دهمین فیلمش خود را بازنشسته کند و حالا به نظر می‌رسد او قصد دارد با این فیلم از دنیای کارگردانی خداحافظی کند. البته او در چندین فیلم که کارگردانی آن را بر عهده نداشته به عنوان تهیه کننده فعالیت کرده است و شاید جانگو/ زورو نیز در بین آن‌ها قرار بگیرد و آخرین فیلم تارانتینو با پروژه دیگری رقم بخورد.

جراد کارمایکل نیز به همراه تارانتینو به عنوان نویسنده فعالیت خواهد کرد، اما مشخص نیست که وی فیلمنامه را به دلخواه خودش می‌نویسد یا مثل پروژه قبلی ایده‌های تارانتینو محور اصلی فیلم خواهد بود. طبق گزارش‌ها کمپانی سونی ساخت و توزیع این فیلم را بر عهده گرفته است، پیش از این سونی با تارانتینو در «روز و روزگاری در هالیوود» نیز همکاری کرده بود.

 گفتنی است تارانتینو با  فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» در جشنواره فیلم کن شرکت کرده بود که در نهایت دست خالی این جشنواره را ترک کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید