Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراری در حال حاضر برنامه‌ای برای بروزرسانی ماشین امسال خود ندارد و هوداران این تیم برای گرندپری کانادا باید به رانندگان و ست‌آپ متفاوت ماشین امید داشته باشند.

طرفداری - متیا بینوتو می‌گوید تا آینده نزدیکی خبر از انجام اصلاحات بر روی ماشین فراری نخواهد بود. وی  معتقد است مرسدس بنز در حال حاضر بهترین ماشین‌ها در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت Motorsport، تیم فرمول یک فراری با وجود عملکرد امیدوارکننده در تست‌های پیش‌فصل، در هیچکدام از شش مسابقه ابتدایی فصل موفق به کسب پیروزی نشده و در حال حاضر 118 امتیاز از رقیب اصلی خود، مرسدس بنز عقب افتاده است. فراری در گرندپری‌های آذربایجان و اسپانیا از بروزرسانی‌های آئرودینامیکی خود رونمایی کرد و حتی در بارسلونا، زودتر از موعد مقرر، یک موتور جدید بر بروی ماشین SF-90 نصب کرد اما مدیر تیم، متیا بینوتو می‌گوید فراری برای بهبود عملکرد ماشین امسال خود در گرندپری هفته بعد کانادا یا حتی آینده نزدیک برنامه‌ای ندارد! صحبت‌های بینوتو در این رابطه به صورت زیر است:

ما می‌دانیم که در حال حاضر به اندازه کافی قابلیت رقابت نداریم، در زمان فعلی هیچگونه تغییرات جدید که در بر طرف کردن مشکلاتی که از ابتدای فصل با آنها روبرو بودیم تاثیر بسزایی داشته باشد بر روی ماشین اعمال نخواهد شد.

فراری معتقد است مشکل کلیدی آنها در فصل 2019 ناتوانی در قراردادن لاستیک‌‌های جدید پیرلی در بازه‌ی دمایی مطلوب به دلیل عدم تولید نیروی داونفورس (Downforce) کافی توسط SF-90 است. در کارخانه مادر فراری واقع در شهر مارانللو، ایتالیا، تحقیقات بر روی ایده‌های جدیدی که به حل این مشکل کمک کنند آغاز شده است اما این تحقیقات نیز در مراحل ابتدایی قرار دارند. بینوتو پس از مسابقه اخیر موناکو هشدار داده بود که در گرندپری کانادا خبری از معجزه نخواهد بود اما مدیر 49 ساله فراری این نکته را نیز متذکر شده بود که «شرایط متفاوت پیست شهر مونترال، تنظیمات متفاوت، ترکیب متفاوت لاستیک‌ها و ست‌آپ متفاوت ماشین‌ها» ممکن است در کانادا به نفع فراری تمام شود. بینوتو قبلا گفته بود که مونترال آخرین مسابقه برای فراری نخواهد بود و فراری برای تغییر دادن اوضاع به نفع خود در ادامه فصل نیز فرصت خواهد داشت.

با وجود عدم انجام اصلاحات بر روی ماشین در آینده نزدیک، هواداران فراری می‌توانند به گرندپری کانادا امیدوار باشند. پیست ژیل ویلنوو دارای مستقیمی‌های طویل است که برتری ماشین فراری در کفی را اثبات خواهند کرد. اما یک پیست مسابقه تنها از مسیر مستقیم تشکیل نمی‌شود و باید دید فراری با کندی SF-90 در پیچ‌ها، در مقایسه با مرسدس‌ها، چه خواهد کرد. بینوتو در ارتباط به اینکه آیا فراری می‌تواند به گرندپری کانادا خوشبین باشد گفت:

فکر می‌کنم قضاوت در این مورد بسیار دشوار است. به نظر من در مقایسه با بارسلونا در فرم بهتری قرار خواهیم داشت اما هنوز این مرسدس بنز است که در حال حاضر قدرتمندترین و بهترین ماشین را در اختیار دارد. من فکر می‌کنم هنوز آنها هستند که پیش از همه قرار دارند اما شاید فاصله کمتر شود. اگر فرصتی وجود داشته باشد برای استفاده از آن آماده خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر

دریافت 325 KB

کد خبر 847205 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر ویژه ونزوئلا زندان

دیگر خبرها

  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!