Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با طرح این سوال که چه کسی پاسخگوی خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد است گفت: بیش از ۲ هزار صندلی این ورزشگاه توسط تماشاگر نما‌ها تخریب شد.

وی در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه اختصاصی فولاد اظهار داشت: با توجه به پاسداشت مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان و اینکه این رخداد همیشه در یاد‌ها بماند، استاندار خوزستان به دنبال این بود که میزبانی فینال جام حذفی از خوزستان خارج نشود و بنا به درخواست وی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با این موضوع موافقت شد که بازی در اهواز و در ورزشگاه فولاد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمانان نمک خوردند و نمکدان شکستند

رضایی بیان کرد: ما هیچ گونه اصراری بر برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد نداشتیم، اما با حسن نیت و برای اینکه فینال از خوزستان خارج نشود همکاری کردیم و ورزشگاه را در اختیار سازمان لیگ قرار دادیم و هیچ گونه دخالتی در برگزاری بازی نداشتیم، اما تماشاگران این مسابقه نمک ما را خوردند و نمکدان را شکستند.

تنها به خاطر شهدا و خرمشهر قهرمان، زمین دادیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه خسارات وارد شده به ورزشگاه فولاد، احساسات هواداران این باشگاه را جریحه دار کرده است، افزود: این ورزشگاه متعلق به فولاد خوزستان است و آسیب‌های وارده به آن احساسات هوادارانش را جریحه دار کرده است.

وی تصریح کرد: ورزشگاه شهدای فولاد تنها میزبان بازی‌های فولاد است و اگر اجازه برگزاری بازی فینال داده شد، تنها به احترام شهدا و پاسداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان بوده است

حبیب الله رضایی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، اذعان داشت: بر اساس برآورد اولیه بالغ بر ۲ هزار صندلی ترک برداشته و یا شکسته شده و به بخش‌های دیگری از ورزشگاه خسارت‌هایی وارد شده است.

کندن صندلی‌ها و پرتاب آن‌ها به زمین مانند زدن سیلی به صورت ما بود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: واقعاً دیدن این صحنه‌ها دل همه فولادی‌ها را به رنج آورد و پرتاب صندلی‌ها مانند زدن سیلی به صورتمان بود.

وی همچنین به درآمدزایی بالای برگزار کنندگان از تبلیغات محیطی و بلیط فروشی این دیدار اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار بلیط ۱۰ هزارتومانی در این بازی به فروش رفته و تبلیغات گسترده محیطی نیز سود سرشاری برای برگزار کنندگان به همراه داشته و قبول این موضوع که فولاد نباید درآمدی از این بازی داشته باشد، غیر منطقی است و ما با جدیت برای جبران خسارت‌ها و همچنین درآمد حاصل از فراهم نمودن زمین مسابقه این موضوع را دنبال می‌کنیم.

به جای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون عذرخواهی می‌کنم

رضایی همچنین با عذرخواهی از هواداران فولاد و مردم خوزستان، گفت: این مجموعه حاصل تلاش ۱۰ ساله و سرمایه گذاری کلان شرکت فولاد خوزستان و هدیه‌ای به مردم استان خوزستان است. من به جای مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ۲ باشگاه فینالیست از هواداران فولاد خوزستان و مردم خوزستان به دلیل تخریب امکانات ورزشگاه عذرخواهی می‌کنم.

وی با انتقاد از تصمیمات اشتباه در انجام این بازی، بیان داشت: برگزاری مسابقات رسمی شیوه ثابت و مشخصی دارد و قطعاً اگر طبق آن عمل می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ در ورزشگاه مان نبودیم. باشگاه فولاد خوزستان خواستار برخورد جدی نهاد‌های نظارتی با افراد و مسئولان دخیل در برهم زدن نظم این مسابقه که منجر به بروز خسارات مالی سنگینی شده است، می‌باشد.

مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز