Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) از دقایقی پیش با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(س) آغاز شد.

به گزارش ایمنا، گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

*رهبر انقلاب اسلامی در آغاز سخنرانی در سی‌امین سالروز رحلت امام خمینی در حرم امام راحل:

*امروز درست سی سال از آن روز تلخ تاریخی میگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*سی سال از فراق امام محبوب بزرگوار ما.

* سی سال از آن وداع تاریخی و بدرقه‌ی باشکوه و بی‌نظیر؛ که مردم از امام عزیز و بی‌نظیرشان انجام دادند.

در این سی سال تلاش های زیادی صورت گرفته است برای اینکه یاد امام و نام امام کمرنگ شود.

*شیطنت های زیادی صورت گرفته است برای اینکه اصول امام، فکر امام، راه امام در اداره‌ی کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود.

*سعی شده است جاذبه‌ی بی‌نظیر امام بزرگوارمان کمرنگ بشود لکن واقعیت تمام به عکس خواسته ی مخالفان و دشمنان جریان پیدا کرده است واقعیت این است که جاذبه‌ی امام نه فقط کاسته نشده است بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.

*یک نشانه ی اون همین اجتماع عظیم امروز است. سی سال بعد از رحلت امام بزگوار این جمعیت پرشور و عظیم مراسم سالگرد او را در این روز ماه رمضان عصر ماه رمضان در این هوای گرم  این جور با نشاط و شور رونق میبخشد در کجای دنیا چنین چیزی نظیر دارد؟

*جاذبه‌ی امام را چند روز قبل از این هم در راهپیمایی روز قدس مشاهده کردید و همه‌ی دنیا دیدند. چهل سال پیش امام بزرگوار روز قدس را برای دفاع از مسئله ی مهم فلسطین ابداع کرد. چهل سال میگذرد اما روز قدس کهنه نشده است.

*امسال در بیش از صد کشور در روز قدس به یاد امام بزرگوار راهپیمایی شد، در حالی که سیاستهای استکباری آمریکا و حواشی امریکا و دنباله‌روان آمریکا سعیشان این است که مسئله‌ی فلسطین را به دست فراموشی بسپرند؛ میشنوید این خبرهای خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را. در چنین شرایطی عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که مسئله ی قدس در این بیش از صد کشور مطرح بشود نه به وسیله ی به وسیله‌ی توده‌ی مردم و متن مسلمانها. این نشانه ی جاذبه ی امام است که بعد از سی سال از وفات امام همچنان وجود دارد. هیچ جاذبه ای در دنیا با این نمیتواند برابری کند.

*البته من همینجا فرصت را مغتنم میشمارم و از مردم عزیزمان از اعماق دل تشکر میکنم به خاطر آن حضور پرشکوه و آبرومند در روز جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجتماعات عظیم مردم وارد میدان شدند. مردم حقیقتا در عمل به توصیه امام کوتاهی نکردند و نمیکنند. 

تکمیل می شود...

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام خمینی ره روز قدس مراسم ارتحال مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها