Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مقاومت یک امر ممکن است و درست نقطه مقابل فکر کسانی است که می‌گویند فایده‌ای ندارد چطور می‌خواهید مقاومت کنید طرف گردن کلفت و قوی است. این خطاست که فکر کنید در مقابل گردن کلفت‌های عالم نمی‌شود ایستاد. القا می‌کنند که نمی‌شود با این‌ها در افتاد و خلاصه اینکه باید سواری دهیم و خیال خود را راحت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سخنرانی حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب لحظاتی قبل در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم آغاز شد.

این مراسم هم‌اکنون به صورت مستقیم(زنده» از شبکه یک و خبر سیما و شبکه‌های رادیویی ایران، معارف و تهران و سایت و اینستاگرام  KHAMENEI.IR در حال پخش است.   اهم سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم به قرار زیر است:   در این سی سال تلاش‌های زیادی صورت گرفته است برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود، شیطنت‌های زیادی صورت گرفته است برای اینکه اصول امام، فکر امام، راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود   سعی شده است جاذبه بی نظیر امام بزرگوارمان کمرنگ بشود. ۳۰ سال است از طرف دشمنان گوناگون و از طرف بعضا افراد غافل این تلاش‌ها صورت می‌گیرد. واقعیت تماما عکس خواسته مخالفان و دشمنان جریان پیدا کرده است. جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است. یک نشانه آن همین اجتماع امروز است   ما انقلاب را صادر نمی‌کنیم؛ انقلاب فکر و اندیشه و راه است، اگر مورد پسند ملتی قرار گیرد آن ملت آنرا می‌پذیرد. مگر برای روز قدس امسال رفتیم به این کشور‌ها گفتیم که راهپیمایی کنید؛ خودشان خواستندو راهپیمایی کردند. مقاومت خودش مورد قبول ملت‌ها قرار گرفت. امروز در منطقه غرب آسیا کلمه مشترک ملت ها، مقاومت است
شکست‌هایی که در این چند سال آمریکایی‌ها در لبنان، سوریه، فلسطین و ... داشتند محصول مقاومت گروه‌های مقاومت است. یک چهره بین المللی تحلیگر آمریکایی می‌گوید یکی از مهمترین علل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی این است که جمهوری اسلامی مسیر مقاومت را در پیش گرفت و موفق شد و توانست بر موانع فایق بیاید. آن‌ها می‌خواهند ما منصرف شویم و شکست بخوریم و دست‌های خود را بعنوان تسلیم بالا ببریم، چون نمی‌کنیم دشمنی می‌کنند   امام (ره) مقاومت را از روی هیجان زدگی و احساس‌های زودگذر انتخاب نکرد. پشتوانه انتخاب مقاومت از سوی امام (ره) پشتوانه منطقی، علمی، عقلانی و دینی است. مقاومت واکنش طبیعی هر ملت آزاد و باشرف درمقابل تحمیل و زورگویی است. مقاومت بر خلاف تسلیم موجب عقب نشینی دشمن می‌شود. هر جا ما ایستادگی و مقاومت کردیم توانستیم پیش برویم. هر جا تسلیم شدیم و طبق میل طرف مقابل حرکت کردیم ضربه خوردیم   مقاومت بدون هزینه نیست، اما هزینه تسلیم در مقابل دشمن بیشتر از هزینه مقاومت است. رژیم پهلوی در مقابل امریکا تسلیم بود، امروز دولت سعودی هم به همین شکل است به آن گاو شیرده می‌گویند. هزینه سازش، تسلیم و عدم مقاومت به مراتب بیشتر از مقاومت است؛ هم هزینه مادی و هم هزینه معنوی دارد   مقاومت یک امر ممکن است و درست نقطه مقابل فکر کسانی است که می‌گویند فایده‌ای ندارد چطور می‌خواهید مقاومت کنید طرف گردن کلفت و قوی است. این خطاست که فکر کنید در مقابل گردن کلفت‌های عالم نمی‌شود ایستاد. القا می‌کنند که نمی‌شود با این‌ها در افتاد و خلاصه اینکه باید سواری دهیم و خیال خود را راحت کنیم. این نگرش که بگویند نمی‌توانیم ناشی از خطای محاسباتی است

تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سالگرد امام راحل حرم مطهر حرم امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است