Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@18:33:18 GMT

اعتکاف رمضانیه در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۶۲۴۰

اعتکاف رمضانیه در جیرفت برگزار شد

زهرا سعیدی، گفت: برای نخستین بار مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه در شهر جیرفت برگزار شد.

«زهرا سعیدی» مسئول واحد خواهران مسجدالرسول شهر جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) مبنی بر احیا اعتکاف در دهه پایانی رمضان، در همین راستا، برای نخستین بار  مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه ویژه خواهران در مسجدالرسول شهر جیرفت، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا سعیدی، افزود: روزهای پایانی رمضان در واقع دوره تربیتی است و انسان مزد یک ماه روزه داری خود را از خداوند می گیرد.

مسئول واحد خواهران مسجدالرسول شهر جیرفت، بیان داشت: مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه، از یکشنبه ( ۲۷ رمضان) لغایت سه شنبه ( ۲۸ رمضان ) به همت واحد خواهران مسجدالرسول و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، برگزار شد.

وی، عنوان کرد: در این مراسم معنوی، ۵۰ نفر  شرکت کردند.

سعیدی، با اشاره به برنامه های انجام شده در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه، ابراز داشت: سخنرانی، مداحی، برنامه های عبادی، تشکیل حلقه های معرفتی و اعتقادی از ویژه برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

مسئول واحد خواهران مسجدالرسول شهر جیرفت، اظهار کرد: در نظر داریم در سال های آتی این برنامه را ادامه دهیم.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس امام خمینی ره روز قدس ارتحال امام ره ۱۴ خرداد خبرگزاری شبستان استان بوشهر مراسم ۱۴ خرداد اردبیل اعتکاف رمضانیه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مراسم اعتکاف اعتکاف شهرستان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) جشن بزرگ «مثل ستاره» در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دختران شهر و روستاهای سنندج می‌توانند همراه با خانواده‌های خود در این مراسم جشن شرکت کنند، افزود: جشن بزرگ «مثل ستاره» با حضور هنرمندان، خوانندگان، مجریان و بازیگران مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: عبدالرضا هلالی، حامد سلطانی، خاله نرگس، کارزان فاروقی، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش، سید حسین نوری، مهران خالدی در این جشن هنرنمایی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان زمان برگزاری این مراسم را دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اعلام کرد و بیان داشت: در این مراسم به دختر خانم‌ها به قید قرعه جوایزی ارزنده شامل پلاک طلا، لوازم خانگی، کارت هدیه و غیره اهدا می‌شود.

رازیانی تصریح کرد: دختران سنندجی و خانواده‌های آنها برای ثبت نام رایگان باید نام و نام خانوادگی خود رو به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۸۸ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: شرکت برای عموم مردم در این جشن بزرگ آزاد است.

کد خبر 6100417

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • جشن و اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می شود
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • عکس‌| خواهران منصوریان در یکی از عجایب هفتگانه جهان
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است