Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@06:41:01 GMT

نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۶۳۳۷

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر از برپایی نماز عید سعید فطر تهران در روز چهارشنبه به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سید باقر پیشنمازی گفت: نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعت 8 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنمازی افزود: درهای مصلی پس از نماز صبح باز است و این ستاد آمادگی استقبال از نمازگزاران را از ساعت 5 صبح دارد.
وی گفت: مراسمِ قبل از نماز عید سعید فطر، از ساعت 7 صبح با قرائت قرآن کریم و ادعیه آغاز می شود و ساعت 8:30 نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اقامه خواهد شد.
پیشنمازی با بیان اینکه نمازگزاران می توانند از درب های مختلف مصلی وارد شوند افزود: درب شماره 3 در خیابان بهشتی واقع در ضلع جنوبی مصلی برای ورود مشترک آقایان و خانم ها در نظر گرفته شده که در این درب برای جابجایی سالمندان خودروهای «ون» پیش بینی شده است.
وی گفت: در ضلع شرقی یعنی خیابان قنبرزاده نیز درب شماره 12 نیز به صورت مشترک برای خانم ها و آقایان و درب های شماره 13 ، 14 و 15 برای ورود خانم ها به مصلی در نظر گرفته شده است.
پیشنمازی افزود: در ضلع شمالی یعنی بزرگراه رسالت نیز درب های شماره 17 ، 18 ، 19 و 20 به صورت مشترک برای ورود آقایان و خانم ها در نظر گرفته شده است.
سید باقر پیشنمازی افزود: در ضلع غربی مصلی یعنی خیابان پاکستان نیز درب های شماره 23 و 24 برای ورود خانم ها لحاظ شده است.
پیشنمازی با بیان اینکه به نمازگزاران توصیه می شود برای حضور در مصلی از وسایل نقلیه عمومی و دو ایستگاه مترو اطراف مصلی استفاده کنند افزود: اتوبوس های شهری از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه از مساجد و میدان های اصلی شهر ، نمازگزاران را به سمت مصلی منتقل می کنند.
وی گفت: پارکینگ هایی در اطراف مصلی برای نمازگزاران در نظر گرفته شده است که شامل پارکینگ گلگشت در شمال مصلی و در بزرگراه رسالت ، پارکینگ صدرا مجتمع امام خمینی که از مسیر بزرگراه همت قابل دسترسی و همچنین پارکینگ بنیاد مستضعفان از بزرگراه مدرس و خیابان آفریقا قابل دسترسی است.
پیشنمازی افزود: پارکینگ بیهقی نیز از میدان آرژانتین و بزرگراه مدرس جنوب برای پارک خودروهای شخصی نمازگزاران در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همچنین در جنوب مصلی نیز پارکینگ پادگان سابق عباس آباد از خیابان شهید مطهری و شهید نقدی قابل دسترسی است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبری مصلا فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

رهبر معظم انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات