Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سفر رییس جمهوری آمریکا به لندن رسانه های انگلیسی در خبری فوری اعلام کردند بوریس جانسون یکی از بخت های اصلی نخست وزیری، و جایگزیی ترزا می درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای ملاقات را نپذیرفت.

یک منبع مطلع اعلام کرده است که دونالد ترامپ در گفت وگوی تلفنی با جانسون پیشنهاد کرد که دو طرف با یکدیگر در لندن ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون از دعوت او تشکر کرده اما به بهانه اینکه باید در یک گردهمایی انتخاباتی شرکت کند، آن را نپذیرفت.

ترامپ که دیروز صبح به دعوت رسمی ملکه انگلیس وارد انگلیس شد، ابراز علاقه کرده بود که با بوریس جانسون و نایجل فاراژ رهبر حزب راست افراطی برگزیت در این سفر ملاقات کند. ترامپ هفته گذشته در گفت وگو با یک نشریه انگلیسی از بوریس جانسون برای نخست وزیری انگلیس حمایت کرده و او را فردی با استعداد خوانده بود.

رئیس جمهوری آمریکا که طرفدار خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا است، از مواضع سرسخت فاراژ در این رابطه حمایت و حتی پیشنهاد کرده که این سیاستمدار انگلیسی در مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شرکت داده شود. تمایز فاراژ با جانسون این است که فاراژ حتی در زمان نامزدی ترامپ نیز هوادار او بوده و شاید تنها سیاستمدار انگلیسی است که ترامپ را شوخی فرض نمی‌کرد. اما از آنجایی که فاراژ هیچ پستی در دولت ندارد و حتی نماینده پارلمان انگلیس نیست، ملاقات او با ترامپ بسیار عجیب و دور از انتظار خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا صبح امروز با ترزا می نخست وزیر مستعفی انگلیس دیدار کرد. ناظران این ملاقات را بی فایده ترین حادثه تاریخ سیاسی دو کشور ارزیابی می‌کنند. تصاویر منتشر شده از هنگام ورود آنها به داخل دفتر نخست وزیری انگلیس نشان می دهد که دو طرف برخلاف رویه های مرسوم با یکدیگر دست ندادند.

از این جهت، به نظر می رسد ترامپ به دنبال دیدار با فردی بود که با انگیزه بیشتری درباره آینده روابط دو کشور رایزنی کند. از سویی مایکل گوو وزیر محیط زیست دولت انگلیس و از دیگر نامزدهای نخست وزیری انگلییس درخواست کرده تا با ترامپ دیدار کند. ترامپ هنوز به این در خواست پاسخی نداده است. اننتخابات درونی حزب محافظه کار از هفته آینده رسماً آغاز خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟