Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ در این جلسه عبدالغفور عبدالغنی عضو شورای فرماندهی، سعدون حمادی رییس مجلس، عزت ابراهیم معاون صدام و شخص صدام حسین حضور دارند. مختصر مکالمات به این شرح است:

- عبدالغفور: سرورم من موافق زدن شهرها هستم و صرفا زدن اهداف اقتصادی هم کافی نیست و باید روحیه مردم هم تخریب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و شهرهایی باید هدف قرار بگیرد که بیشترین تاثیر را داشته باشد. بنظر من روز 21 مارس که نوروز است و با توجه به جنب و جوش مردم ایران در این زمان فرصت مناسبی برای زدن شهرهاست

- سعدون حمادی: سرورم آیا سلاح شیمیایی آنطور که در ذهن ما غیرنظامیان تصور میشود موثر است؟

- صدام میگوید بله روی افرادی که از ماسک استفاده نمیکنند بسیار موثر است.

- حمادی میپرسد آیا هزاران نفر را در جا میکشد؟

- صدام جواب میدهد بله میکشد و امکان خوردن و اشامیدن از غذای موجود را از میان میبرد و باید شهر را به مدت نامعلومی تا پاکسازی ترک کنند. افراد نمیتوانند بخوابند بنوشند و بخورند.. اصلا و ابدا در واقع آنها را کشتارگاه خواهد برد.

- عزت ابراهیم: من با استفاده از شیمیایی موافقم و معتقدم نمیشود صرفا به استفاده از آن در جبهه اکتفاء کنیم چرا که در جبهه به دلایل متعددی اثر بخشی سلاح شیمیایی کمتر میشود. چرا که ایرانیها در جبهه مجهز به ماسک هستند. دوما فضای جبهه باز است و سربازان در آن پراکنده هستند و تا این شرایط وجود دارد تاثیر مدنظر رخ نخواهد داد. در مورد عدم اکتفاء هم منظورم این است که نمیدانم چقدر توان تولید سلاح شیمیایی داریم . در نتیجه اگر توان تولید ما محدود است بهتر است نسبت به ذخیره سازی اقدام کنیم تا ضربه راهبردی را در وقت مناسب وارد کنیم

- صدام در پاسخ به او میگوید رفیق عزت نمیدانم میدانی یا نه اما شیمیایی صرفا با دستور من استفاده میشود

- بله سرورم میدانم

- صدام ادامه میدهد من همه چیز را میدانم از مقدار سلاح ها گرفته تا خاصیت آنها و حالاتی که بوجود می آید. لذا خیالت از این جهت راحت باشد که چه میزان استفاده میکنیم و از چه نوع استفاده میکنیم.

منبع:العالم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ ذهن سلاح های شیمیایی عراق ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم

محسن هاشمی ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود. «ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند.»/اعتمادآنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزودنی های بتن
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند