Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:29:00 GMT

دشمن تحریف مکتب و آرمان‌های امام(ره) را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۷۶۰۰

دشمن تحریف مکتب و آرمان‌های امام(ره) را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه سه شنبه در مراسم سی امین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حسینیه امام (ره) همدان با بیان اینکه امام کسی بود که جهان را به هم ریخت و یک عصر جدید را طراحی و ایده پردازی کرد، گفت: امام (ره) برنامه‌های مستکبرین را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه ابر قدرت‌های دنیا در برابر او هیچ بودند، گفت: امام (ره) آمریکا را مرکز ثقل دشمنی خود قرار داد و همه بدبختی‌ها را از اسرائیل می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه امام خمینی یک سیاستمدار تمام عیار بود، اظهار داشت: وی موضوع مقاومت را یک بحث احساسی نمی‌دانست به طوری که وقتی طلبه‌ای جوان بود درس را رها می‌کرد و به مجلسی که مدرس در آن حضور داشت می‌رفت و با سیاست نیز آشنا بود.

وی با بیان اینکه امام عنوان می‌کرد من کسی نیستم که از حوزه به حرم از حرم به حوزه بروم، گفت: امام خمینی (ره) عنوان می‌کرد اگر احساس کنم لازم است در خیابان‌ها فریاد می زنم.

فریاد امام خمینی (ره) در فیضیه قم نظام شاهنشاهی را لرزاند

آیت الله شعبانی با بیان اینکه محمدرضا شاه بعد از رحلت آیت الله بروجردی در فروردین سال ۴۰ یکی از سرهنگ‌های خود را به قم فرستاد تا مقابل فریادهای امام بایستد، گفت: فریاد امام خمینی (ره) در فیضیه قم نظام شاهنشاهی را لرزاند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام به معنای واقعی کلمه مرد مقاومت بود، گفت: اگر امام با مستکبرین مبارزه می‌کرد به دلیل آن بود که یک عارف بود و با نگاه تکلیف محور قدم بر می‌داشت.

وی با بیان اینکه امام در عرصه سیاست اخلاق‌مدار بود، گفت: باید اخلاق و عرفان امام در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سیاست ورزی امام با اخلاق بود به قرار گرفتن در سال انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید در ابتدا اخلاق مدار باشند چرا که اگر سیاست مداری دچار بداخلاقی شود از مسیر امام خارج شده است، اظهار داشت: امروز نسل‌های دوم و سوم و چهارم انقلاب باید با اندیشه‌های امام آشنا شوند.

اندیشه‌های صحیفه نور به نسل چهارم منتقل شود

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اندیشه‌های صحیفه نور باید به نسل چهارم منتقل و وصیت نامه امام در مدارس آموزش داده شود تا هرچه بیشتر با آن آشنا شوند، گفت: این وظیفه نسل اول انقلاب است که به موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر کسی مکلف است این نسل را با اندیشه‌های امام آشنا کند، گفت: دشمن تحریف مکتب و آرمان‌های امام (ره) را نشانه گرفته است.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه باید آرمان‌های امام را مطالعه کنیم و بشناسیم، گفت: باید شرایطی فراهم می‌شود تا جامعه با مقاومتی که امام مطرح کرد بیشتر آشنا شود.

وی با بیان اینکه نیازمند مقاومت و وحدت کشور هستیم، اظهار داشت: باید با اتکا به خداوند قدرت‌های بشری را نادیده بگیریم و روی پای خود بایستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نیازمند توجه به مقاومت هستیم و مقاومت نه جنگ افروزی و نه لجبازی است بلکه به معنای تسلیم نشدن در مقابل دشمن است، اظهار داشت: اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن یک قدم پیش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مقاومت در برابر مستکبران در اندیشه امام راحل دارای راهبرد عقلانی و شرعی است، گفت: عمل به تکلیف مهمترین شاخصه دوران حیات پربار امام (ره) بود.

امام جمعه همدان همچنین با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نزدیکترین فرد از لحاظ فکری به امام (ره) است؛ گفت: شیوه مدیریت رهبری معظم انقلاب در طول ۳۰ سال گذشته کاملاً منطبق بر روش امام (ره) است.

کد خبر 4633587

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل