Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه مقاومت سبب توقف دشمن در عرصه هایی است که برای نفوذ در آن برنامه‌ریزی کرده است،گفت: مسئولان با توجه به توصیه‌های رهبری باید مشکلات جامعه را رفع و از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنند. ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،اظهار داشت:امام سجاد(ع) در دعای مکارم الاخلاق به خدا می گوید که مرا در لباس تقوا مزین کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تقوا افزود:لباس تقوا برای این است که انسان عفو را مورد توجه قرار داده و خشم خود را فروبشاند و به وسیله تقوا آتش خشم در میان مردم از بین برود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: روزه در همه ادیان الهی وجود  داشته است ولی در اقوام دیگر پس از ایام روزه عید فطر نبوده است، عید فطر و نماز عید فطر نماد وحدت ملت های اسلامی است و این وحدت سبب ناامیدی استکبار جهانی می شود و دشمن می داند با وحدت امت اسلامی به اهدافش نمی‌رسد.

امام جمعه قم بیان کرد:عید یک مسلمان با همه شادی‌ها و سرورش آمیخته با عبادت خداوند است و مسلمانان مراقبت می کنند که نتیجه یک ماه رمضان آنها توسط شیطان از بین نرود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت روزه در اسلام ابراز کرد: یکی از آثار روزه و تقوا مقابله با هوای نفس و همچنین اطاعت در برابر خداوند است،تقوا قدرت مقاومت انسان در برابر شیطان را بالا برده و با روزه گرفتن قدرت مقاومت انسان افزایش پیدا می‌کند.

آیت‌الله ‌یزدی: دشمن تلاش می‌کند به قداست قم ضربه بزند/انتقاد از وضعیت حجاب در جامعهآیت‌الله علم‌الهدی: دشمن می‌خواهد مشهد را از قداست بیندازد /‌ نباید بگذاریم ‌بازار فساد و ابتذال در شهر حاکم شود‌

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: امام خمینی(ره) با سرمایه عظیم تقوا حماسه 15 خرداد را آفرید و بر فتنه‌ها و آشوب‌ها غلبه کرد و در دوران دفاع مقدس با عنصر مقاومت در برابر دشمنان ایستادگی کرد و فرمود که آمریکا هچ غلطی نمی‌تواند بکند، مقام معظم رهبری با مدیریت خویش 30 سال انقلاب اسلامی را رهبری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت سبب توقف دشمن در عرصه‌هایی است که برای نفوذ در آن برنامه‌ریزی کرده است،گفت: مسئولان با توجه به توصیه های رهبری باید مشکلات جامعه را رفع و از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنند و ارتباط اقتصاد با فروش نفت را قطع کنند و قوه قضاییه دست قاچاقچیان بی رحم را قطع کند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر اهمیت شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: قم حرم اهل بیت(ع) است و باید قداست این شهر حفظ شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش صدای ایران  معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری  درگذشت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی